Hittar verkligen inte var jag ska fråga så jag antar att jag måste starta en ny tråd. Mod får gärna förflytta mig till rätt avdelning/existerande tråd.
Jag bestämde mig idag för att skaffa Win7. Många säger att det är bra, andra säger att det är dåligt. Jag har nu haft det installerat i några timmar och har ett par frågor som jag hoppas ni kan besvara på.
Foobar2000, varför i helvete funkar inte det? Eller, det fungerar men jag kan inte lägga in egna theman och liknande. Original foobar är verkligen skit fult och tyvärr finns det inga bra mediaspelare förutom foobar2000, jag skrattar åt skit som WMP och Winamp. Behöver verkligen hjälp att få det att fungera och jag hittar inga givande via google.
Nästa fråga, hur fan gör jag så att allt inte lägger sig nere i baren?
http://data.fuskbugg.se/skalman01/-----------------------asdf.png har aldrig varit med om något värre då det är väldigt jobbigt att behöva klicka upp och klicka sig vidare. Det jag menar är att jag vill ha allt samlat på rad tills det blir för mycket, då kan de börja stapla under varandra. Sen undrar jag om går att få bort Windows logga i hörnet(som man ser på förre bilden) till något lite fräschare?
För tillfället har jag inga fler frågor men får säkerligen fler på vägen. Trots att jag säkert låter väldigt negativ nu så tycker jag att en sak fungerar klockrent här. Prestandan man kan få ut av sina spel. Stort plus må jag säga.