Citat:
Ursprungligen postat av Vippzor
Tjena
Som skrivet i en tråd innan så har jag blivit dumpad utav en tjej.
Vad kan jag säga till henne? För att få henne att tänka på andra saker, hon säger att hon har tappat känslor, inte fan gör det mina känslor mindre. Tjejer på flashback, vad skulle ni vilja höra om ni dumpat någon för att kunna ta tillbaks en?
Blir helt desperat, vissa dagar känns det bra, andra inte lika bra, andra helt piss.
Vill verkligen kunna skriva något för att få henne på andra vägar och välja mig igen!
1. Fråga inte tjejer om råd angående tjejer. Det är precis som du frågar, hur kan en kille få er? Vara romantisk, omtänksam osv, ja möjligtvis är det dem drömmer om men det är inte det dem faller för.
2.Finns saker du kan försöka.
A. Få henne att tänka på gamla minnen, bli nostalgisk och sårbar. Funkat för mig innan.
B. Visa hur snabbt du går vidare, gör henne avundsjuk, får henne att vilja ha dig eftersom hon inte kan få dig.
Konkret exempel. Jag var tillsammans med en tjej, hon sa att det inte funkade, att det inte kändes rätt. Nästa helg är vi av en slump på samma nattklubb, jag ser henne men visar inte att jag sett henne, frågar en kompis om hon ser mig och ja det gör hon, kysser en tjej mitt framför ögonen på henne, sen dansar skrattande vidare med mina kompisar och visar hur underbart livet är utan henne. Samma natt får jag ett sms, "kan jag komma hem till dig inatt?" Story goes on.
3. Annars finns det inte så mycket att göra, då är det bara att gå vidare.