2010-07-07, 14:36
Avslutad
Bläddrade nyss igenom aftonbladet och kom av en ren slump in på det här klippet http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/natetrunt/article7425774.ab
Jag brukar inte störa mig på så mycket, men såna här personer klarar jag verkligen inte av.
Sättet han rör på sina händer, hans rörelser med huvudet och hur han beteer sig.
Är han hög eller lider han av något? Programledaren till vänster verkar mest uttråkad medans olle är helt vild
Citera
2010-07-08, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta.Katten
Bläddrade nyss igenom aftonbladet och kom av en ren slump in på det här klippet http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/natetrunt/article7425774.ab
Jag brukar inte störa mig på så mycket, men såna här personer klarar jag verkligen inte av.
Sättet han rör på sina händer, hans rörelser med huvudet och hur han beteer sig.
Är han hög eller lider han av något? Programledaren till vänster verkar mest uttråkad medans olle är helt vild

Inskränkta idiot. Han försöker göra något kul av web-TV och lyckas i alla fall så väl att han får dig att publicera den här anklagelsen. Du stör dig, och det är gott beröm för Olle: Någon som slår igenom bruset. Good enough.
Citera
2010-07-11, 10:52
Medlem
Känner igen han från tv-serien "Stockholmare" där
han var kul som fan. Men han är lite bögig.
Citera
2010-07-11, 20:58
Medlem
OskarLingons avatar
Stockholmare får gärna femman köra igen! Looser-Jugge var underbar där.
Har för mig att Olle hade huvudrollen i spinoffen - "Spacer". Den var dock inte alls lika bra som Stockholmare
Citera
2010-09-02, 11:52
Medlem
laserlasses avatar
Vem är han?

Såg att han gift sig men vad är han känd för?
Citera
2010-09-02, 18:26
Medlem
kvants avatar
Haha! Helt otroligt att detta var den första träffen på Google när man sökt efter Olle Kvarnsmyr...

Jag både älskar honom och hatar honom på samma gång. Han är riktigt go men samtidigt jobbig. Jäkligt svår människa

Flum-Olle, eller Olle Flum får han heta i min bok.
Citera
2018-01-24, 17:50
Medlem
Givanpess avatar
Efter drygt sju år måste den här lastgamla tråden dammas av då jag i någon slags hatkärlek (men mest hat då programmet är helt hjärndött men fängslande) fastnat framför Omg News.

Tobbe Ek är den självklara slagpåsen men honom har det redan sagts det uppenbara om. Fokus går istället till Olle Kvarnsmyr - vad fan är det för människa? Har vi något på karln?

Han ser ut som han skulle jobbat på DN Kultur men sitter istället och pratar om klanen Kardashian med två tramsiga gaphalsar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in