2010-07-06, 23:45
Medlem
-mollen-s avatar
Interpol har gått ut med namn och bild på några "svenskar" som är internationelt efterlysta!!
Någon som känner igen någon av dom här gubbarna eller har något annat intresant att berätta om dom??
http://www.interpol.int/Public/Wanted/Search/ResultListNew.asp?EntityName=&EntityForename=&Enti tyNationality=SWEDEN&EntityAgeBetween=15&EntityAge And=95&EntitySex=&EntityEyeColor=&EntityHairColor= &EntityOffence=&ArrestWarrantIssuedBy=&EntityFullT ext=&cboNbHitsPerPage=8&cboNbPages=20&Search=Searc h
Citera
2010-07-06, 23:50
Medlem
CB4lifes avatar
Det där är väll inte svenskar?
Citera
2010-07-06, 23:57
Medlem
-mollen-s avatar
Enligt interpol så är dom svenskar!!
En av männen har ju svenskt namn i alla fall!
Citera
2010-07-07, 15:22
Medlem
Josef Fritzls avatar
Föga förvånande var inte någon svensk.
Det är likadant när det gäller aftonbladets artiklar om "Sveriges mest eftersökta", inte en svensk överhuvudtaget.
Citera
2010-07-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -mollen-
Enligt interpol så är dom svenskar!!
En av männen har ju svenskt namn i alla fall!

Tony riskerar livstidsfängels och böter upp till $4,000,000 USD. Han har tydligen sålt en del kokain tillsammans med ett flertal Amerikaner som nu sitter fängslade.

http://www.lindskog.me/tag/leif-tony-lindskog#networks
Citera
2010-09-20, 00:52
Medlem
Seppo1337s avatar
Förlåt för att jag bumpar upp denna tråd från det döda. Men den mittersta, Obid Nazarov eller va han nu heter, bor i mitt samhälle, dels så hade vi honom i våra SO lektioner förut. Ganska sjukt att det är han S: Detta är i Strömsund, Jämtland btw.
Citera
2010-09-20, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Förlåt för att jag bumpar upp denna tråd från det döda. Men den mittersta, Obid Nazarov eller va han nu heter, bor i mitt samhälle, dels så hade vi honom i våra SO lektioner förut. Ganska sjukt att det är han S: Detta är i Strömsund, Jämtland btw.

När du skriver "bor". Menar du att han är där i detta nu? I så fall kan det ju vara dags att ringa polisen
Citera
2010-09-20, 13:57
Medlem
Seppo1337s avatar
Ja, han bor här nu. Det har vandrat runt på facebook rätt mycket nu bland alla dom som bor i mitt samhälle + att min kompis mailade interpol, återstå att se vad som händer, annars kanske man ska ta å prata med snuten. :d
Citera
2010-09-20, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seppo1337
Ja, han bor här nu. Det har vandrat runt på facebook rätt mycket nu bland alla dom som bor i mitt samhälle + att min kompis mailade interpol, återstå att se vad som händer, annars kanske man ska ta å prata med snuten. :d

Fast nu läste jag det här:
Citat:
Arrest Warrant Issued by: / Uzbekistan

Frågan är om det inte är en politisk fråga. Att han sökt asyl och Sverige inte vill lämna ut till Uzbekistan. Uzbekistan är inte känt för att hålla hårt på de mänskliga rättigheterna precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in