2010-07-06, 11:46
Bannlyst
Hej undrar ifall ngon hr p FB har testat detta snus blev vldigt sugen p att testa ska vara ganska nytt, vore najs ifall ngon kunde ge en liten smakrecension eller liknande.

http://www.youtube.com/watch?v=8a6wT2sMsbE
Snusify vrkar gilla det han sger att de smakar som grizzy wintergreen tyvrr anvnder jag inte dip s r svrt att veta d.
Citera
2010-07-06, 11:59
Medlem
kublai.khans avatar
Wintergreen smakar ungefr som det klassiska tuggummit Jenka, och det r ju gott som omvxling.
Citera
2010-07-06, 23:18
Bannlyst
Yes i know, hoppas de smakar bttre n thunder wintergreen s r jag glad bestllde nmligen en hel stock utav jakobssons wintergreen. ter kommer med smakrecension sen
Citera
2010-07-07, 15:37
Medlem
General i gtets avatar
Bestllde fr frsta gngen frn Northener igr, kpte 2 dosor Jakobssons Wintergreen, gick p cirka 50kr, men efter diverse skatter och annat bs s hamnade det runt 80kr. Knns lite osknt, men jag ville verkligen prova detta snuset. terkommer med recension.
Citera
2010-07-07, 16:09
Bannlyst
Hur kunde du bestlla frn northerner.com? mejla dom frut och frga ifall dom snde ven i sverige fick svar att dom endast sljer utomlands :S
Citera
2010-07-07, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av griskrister
Hur kunde du bestlla frn northerner.com? mejla dom frut och frga ifall dom snde ven i sverige fick svar att dom endast sljer utomlands :S

De skickar inom sverige ocks. Konstigt svar du fick.

Sjlv undrar jag fortfarande varfr inte wintergreen blivit mer populrt hr i sverige. Fr de som gillar smaken kan jag rekommendera Root Beer.
Citera
2010-07-07, 16:22
Medlem
General i gtets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av griskrister

Nejnej, funkar alldeles utmrkt, Sverige finns ju med i listan och jag valde postpaket, lite frakt och tobaksskatt, sen vart de klart.
Citera
2010-07-10, 12:18
Bannlyst
Sja nu har man testat det, mycket gott snus inte lika salt som alla andra. Nr man pillar lite med tungan p snusen s smakar de lite stt mums. Mycket bttre smak n thunder wintergreen. Ett annat plus r att portionerna r fulla med snus inte som swedish match halvfulla, ligger bra under lppen ocks.
Citera
2010-07-11, 16:26
Bannlyst
Finns det i ls?

OT: Ngon som provat Offroad long cut -Wintergreen, hur r den?
Citera
2010-07-11, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-Ben
Finns det i ls?

OT: Ngon som provat Offroad long cut -Wintergreen, hur r den?
Nej tyvrr bara i portion, men de r dom absolut bsta portionerna jag har testat ligger som en mjuk och bekvm kudde under lppen.
Citera
2010-07-12, 18:59
Medlem
General i gtets avatar
Ett snus fr Jenka lskare. Jag tycker det smakar bra, i och med att man minns dessa tuggummin ifrn barndomen. Lagom balanserad stma, inte s mycket tobaksmak men kommer garanterat att kpa det igen!

Jenka "bugg"
http://3.bp.blogspot.com/_iyOuY_3pNV...s320/jenka.jpg

Och som griskrister sger, portionerna ligger underbart bra under lppen, rinner lagom mycket och kyler nstan ner kften lite.
Citera
2025-02-23, 21:10
Medlem
Jonasliljenholms avatar
Fantastiskt gott snus, vart runt p mnga stllen och letat efter det och hittade tillslut Jacobssons winter green i Geks frbutik.

Snuset har tydligen slutats tillverkas,nu har jag en av dom sista stockarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in