Hej undrar ifall ngon hr p FB har testat detta snus blev vldigt sugen p att testa ska vara ganska nytt, vore najs ifall ngon kunde ge en liten smakrecension eller liknande.
Yes i know, hoppas de smakar bttre n thunder wintergreen s r jag glad bestllde nmligen en hel stock utav jakobssons wintergreen. ter kommer med smakrecension sen
Bestllde fr frsta gngen frn Northener igr, kpte 2 dosor Jakobssons Wintergreen, gick p cirka 50kr, men efter diverse skatter och annat bs s hamnade det runt 80kr. Knns lite osknt, men jag ville verkligen prova detta snuset. terkommer med recension.
Sja nu har man testat det, mycket gott snus inte lika salt som alla andra. Nr man pillar lite med tungan p snusen s smakar de lite stt mums. Mycket bttre smak n thunder wintergreen. Ett annat plus r att portionerna r fulla med snus inte som swedish match halvfulla, ligger bra under lppen ocks.
Ett snus fr Jenka lskare. Jag tycker det smakar bra, i och med att man minns dessa tuggummin ifrn barndomen. Lagom balanserad stma, inte s mycket tobaksmak men kommer garanterat att kpa det igen!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!