2010-07-06, 10:44
Medlem
KaptenProblems avatar
Tjena.
Lnge sedan jag tugga shrooms nu, skert 2-3 r.
Tuggade cubensis rtt friskt d och jag lskar det.

Nu till saken:

Jag skall kpa mig ngra psar med Philosopher's Stones frn dumbo och undrar ver dosen
det str att 2g ger en "mild" tripp, jag tnkte drai mig hela psen som ligger p 8g.
Eller r det slseri?

Lst lite att denna sten inte r som vanliga godsaker och att det inte alls r visuellt vilket jag gillar nr det r.

Sedan undrar jag om smaken, r det lika vidrigt som vanligt?
Senast redigerad av KaptenProblem 2010-07-06 kl. 10:47. Anledning: tilllgg
Citera
2010-07-06, 10:51
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenProblem
Tjena.
Lnge sedan jag tugga shrooms nu, skert 2-3 r.
Tuggade cubensis rtt friskt d och jag lskar det.

Nu till saken:

Jag skall kpa mig ngra psar med Philosopher's Stones frn dumbo och undrar ver dosen
det str att 2g ger en "mild" tripp, jag tnkte drai mig hela psen som ligger p 8g.
Eller r det slseri?

Lst lite att denna sten inte r som vanliga godsaker och att det inte alls r visuellt vilket jag gillar nr det r.

Sedan undrar jag om smaken, r det lika vidrigt som vanligt?

Jag vet personligen rtt lite om PS, men att fyrdubbla den "milda" dosen p ngon hallucinogen drog (srskilt svamp) nr man inte r jttevan lter instinktivt som en dlig id. Kka 4 gram och bjud en kompis p en tripp ocks istllet vetja! r det bra har du ju erfarenhet om vad som passar, nsta gng kanske det blir mer, och det r ju alltid bttre n att f en betydligt starkare tripp n du ville ha p en ny substans. Better safe than sorry liksom.
Citera
2010-07-06, 10:51
Medlem
Ducken11s avatar
Skulle nog rekommendera att iallafall ta en dubbeldos p 4g till att brja med och inte den fyrdubbla. Har inte sjlv tit just philosophers men hrt att de ska vara en relativt stor skillnad mellan dessa och vanliga cubensis svampar, som ven jag har tit ganska friskt. Det r vll lite mer t tryffelhllet?

Du ter inte svamparna fr smakens skull s det spelar la ingen roll? Bara sklja ner med yoghurt s r det inga prob.
Citera
2010-07-06, 10:54
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducken11
Skulle nog rekommendera att iallafall ta en dubbeldos p 4g till att brja med och inte den fyrdubbla. Har inte sjlv tit just philosophers men hrt att de ska vara en relativt stor skillnad mellan dessa och vanliga cubensis svampar, som ven jag har tit ganska friskt. Det r vll lite mer t tryffelhllet?

Du ter inte svamparna fr smakens skull s det spelar la ingen roll? Bara sklja ner med yoghurt s r det inga prob.

Tips frn coachen: mortla skiten och t med Rocky road-glass! Just den glassen tar av ngon anledning bort smaken fr mej. Annars trycker jag grna svampen som den r, tycker nstan det r ngot spirituellt ver att ngot s vidrigt blir s bra
Citera
2010-07-06, 10:56
Medlem
Jag kkade 12 g atlantis som skulle va nnu starkare och jag knde inte mycket alls, fast jag kanske bara har naturlig tolerans. Smaken var inte s farlig heller, smakade valnt fast lite syrligare.

Kr hrt sger jag.
Citera
2010-07-06, 11:44
Bannlyst
3,5g atlantis tycker jag var alldeles fr lite.. Hade ltt kunnat kka 7g som man fick med i paketet frn elefanten..
Citera
2010-07-06, 12:28
Medlem
Tryfflarna har i genomsnitt 2/3 potensen av cubensis. Jag blev stekt p 3g atlantis
Citera
2010-07-06, 12:30
Medlem
KaptenProblems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Jag vet personligen rtt lite om PS, men att fyrdubbla den "milda" dosen p ngon hallucinogen drog (srskilt svamp) nr man inte r jttevan lter instinktivt som en dlig id. Kka 4 gram och bjud en kompis p en tripp ocks istllet vetja! r det bra har du ju erfarenhet om vad som passar, nsta gng kanske det blir mer, och det r ju alltid bttre n att f en betydligt starkare tripp n du ville ha p en ny substans. Better safe than sorry liksom.

Jo, men det vrsta r nr man kkar dem o inser att det var fr lite, att man lixom inte kommer upp ordentligt utan att det bara fins dr o lurar men inte bryter ut.
Vi r ett gng som skall kka o alla skall ha mig sig en en varsin pse med godsaker.
Vi har alla ganska stor erfarenhet av bde hga doser svamp och nstintill ohlsosamma syratrippar.

Kanske r Atlantis bttre och mer visuellt?
Jag gillar visuella trippar, om dom inte r fr hrd o kantig om ni hajjar?

En annan sak jag undrar ver r leveranstid och tullen, str 2-5 dagar och det lter ju bra.
Men fr man paketet direkt i ldan eftersom det r betalat med kreditkort eller blir det att hmta det p posten?!
Citera
2010-07-06, 15:22
Medlem
KaptenProblems avatar
Nu r det i alla fall bestllt och hoppas paketet kommer p torsdag!
Citera
2010-07-06, 16:05
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenProblem
En annan sak jag undrar ver r leveranstid och tullen, str 2-5 dagar och det lter ju bra.
Men fr man paketet direkt i ldan eftersom det r betalat med kreditkort eller blir det att hmta det p posten?!
Beror p vilket fraktalternativ du valde men det billigaste kommer i ldan om det fr plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in