2010-07-05, 16:40
Medlem
gurglms avatar
Hejhej,

Tänkte i all enkelhet försöka få klarhet i vad som räknas som länktips och vad som ej gör det i Modeller och Paparazzi forumet. Tråden Schyssta bilddagboken bilder/album har flyttats till avdelningen Länktips, utan någon förklaring eller motivering så vitt jag vet. Jag köper att man kan se tråden som en samling med länktips, men om det är anledningen så bör en hel hög med andra trådar också flyttas till länktips, från samma forum.

Exempelvis:
Sexiga säljare på tradera. (bilder)
Facebook-hetingar
Videobloggande fjortisar
Nakenbloggar

detta bara av de aktuella trådarna från förstasidan.

Så
1. Varför flyttades Bilddagbokentråden?
2. Varför flyttas inte samtliga ovan?
Citera
2010-07-12, 17:54
Medlem
Jag är också mycket nyfiken på detta. Det är väldigt många som missar tråden när den ligger undangömd där nere.
Citera
2010-08-20, 02:53
Medlem
Lillaas avatar
jag undrar också
Citera
2010-08-20, 17:30
Medlem
https://www.flashback.org/t756358

Detta är också en tråd jag är mycket fundersam över på varför den får ligga kvar.
Citera
2010-10-19, 19:47
Medlem
a-has avatar
Bump!
Citera
2011-01-13, 16:33
Medlem
gurglms avatar
Mystiskt.
Citera
2011-02-01, 11:01
Medlem
NorrMoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurglm
Hejhej,

Tänkte i all enkelhet försöka få klarhet i vad som räknas som länktips och vad som ej gör det i Modeller och Paparazzi forumet. Tråden Schyssta bilddagboken bilder/album har flyttats till avdelningen Länktips, utan någon förklaring eller motivering så vitt jag vet. Jag köper att man kan se tråden som en samling med länktips, men om det är anledningen så bör en hel hög med andra trådar också flyttas till länktips, från samma forum.

Exempelvis:
Sexiga säljare på tradera. (bilder)
Facebook-hetingar
Videobloggande fjortisar
Nakenbloggar

detta bara av de aktuella trådarna från förstasidan.

Så
1. Varför flyttades Bilddagbokentråden?
2. Varför flyttas inte samtliga ovan?
Jag kan bara instämma i frågan..... men trots att det gått ett halvår verkar ingen kunna eller vilja svara. Sannerligen märkligt.

Men att kommunicera om detta med FB verkar vara nästan som att som att ställa krav om demokrati och yttrandefrihet till kinesiska kommunistpartiet...
Citera
2011-04-02, 11:26
Medlem
gurglms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorrMoppen
Jag kan bara instämma i frågan..... men trots att det gått ett halvår verkar ingen kunna eller vilja svara. Sannerligen märkligt.

Men att kommunicera om detta med FB verkar vara nästan som att som att ställa krav om demokrati och yttrandefrihet till kinesiska kommunistpartiet...

Ja, och detta trots att tråden är placerad där väl moderatorer ska läsa och svara på sådana här frågor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in