Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-28, 18:13
  #673
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cazzofiga
Brunnit hos billebro i krylbo inatt?


Japp, en av hans "fantastiska" hus som varit till uthyrning brann inatt, så vitt jag vet som utflyttad sedan länge har han haft svårt att hitta hyresgäster så skulle kunna mig försäkringsbedrägeri.
Inte konstigt att de huset brann med tanke på diverse elinstallationer i huset..
Citera
2020-11-28, 22:19
  #674
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunda
Tydligen separerat också..... Söker ny "älskarinna" i senaste livevideon på FB.

fortfarande gift enligt ratsit.
Citera
2020-11-28, 23:48
  #675
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cazzofiga
Brunnit hos billebro i krylbo inatt?

En bekant skrev detta, tydligen ska det ha bott några afghaner där i det huset, eller något av de andra två angränsande lite oklart.

Finns en del namn av olika typ som kommer upp vid sökning på adressen, även några bulvan företag registrerande på adressen.

(En annan bekant hittade en sopsäck med skräp dumpad långt från platsen i en skog med reg bevis på fordon på samma adress, en lättare sökning gav en del andra företag med halv skumma svar, oklart om dessa är kopplade till herrn som är topic)
Citera
2020-12-13, 18:10
  #676
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grunda
Japp, en av hans "fantastiska" hus som varit till uthyrning brann inatt, så vitt jag vet som utflyttad sedan länge har han haft svårt att hitta hyresgäster så skulle kunna mig försäkringsbedrägeri.
Inte konstigt att de huset brann med tanke på diverse elinstallationer i huset..
Han har inget försäkrat
Citera
2020-12-13, 21:40
  #677
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Han har inget försäkrat

Brinner det blev det nog försäkrat dan innan.
Citera
2020-12-14, 23:35
  #678
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smokes-Lets-go
Är det bara jag som tycker att Kent Billebro i mångt och mycket påminner om Lennart Bladh? (FB) Vem vet mer om denna gympalärare från Gotland?

Och då menar jag inte i första hand utseendemässigt även om det finns likheter där med.

Du tog orden ur munnen på mig.

En Lennart med liiite mer driv för pengar och liiiite mindre fokus på mantisar och kissdrickande.
Liknelsen är total.

Kanske går denna man att driva åt samma hemska öde som Lennart om några illasinnade mantisar gjorde ett försök i team.
Citera
2020-12-21, 21:41
  #679
Medlem
Dubbeltrasts avatar
Passa på att köpa billiga julklappar.!
Total utförsäljning i butiken på Älvsjö Ängsväg som stänger sista december och flyttar till Dörarp samt Krylbo.

Vill du börja sälja eller hyra ut billebros produkter? Hör av dig, de söker nya samarbetspartners och nya vägar till expansion.

edit: hittade detta också.
Familj sökes som vill driva ett mindre familjehem för 3 barn / ungdomar. Eventuellt med kombination kennel, hund och kattuppfödning. Våra krav är samma som socialens, att ni är prickfria och är. en harmonisk trygg familj. Ni får fritt välja de barn / ungdomar ni vill bo med. Vi har bostadsfastigheter lämpliga för verksamheten i Småland och Hälsingland samt mycket goda kontakter med kommun och socialtjänsten. Detta är inget 9-5 jobb utan mer en livsstil då ni bor på arbetsplatsen. Möjligheter även till odling, hästhållning, m.m. God lönsamhet, mycket stor avkastning, speciellt om verksamheterna ovan kombineras. Kontakt Niklas 07x och Kent 07x
PS: Detta tjänar många syften på en och samma gång, barnen får ett bra hem och bättre liv, din familj får fler medlemmar och betydligt bättre ekonomi, vi får fastigheter uthyrda till en god sak, del i verksamheten och möjlighet att vara delaktiga och medskapande till förbättringar i en ständigt föränderlig värld.
__________________
Senast redigerad av Dubbeltrast 2020-12-21 kl. 21:48.
Citera
2020-12-27, 17:09
  #680
Medlem
"Jag har en stor bula på halsen. Min dotter och andra får ta över allt runtomkring. Jag tar min kropp och mitt liv nu. Inga mer kompromisser och inga fler lögner. Varken mina eller andras."

Inlägg på Facebook för 6 timmar sedan.
Citera
2020-12-30, 00:42
  #681
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunda
"Jag har en stor bula på halsen. Min dotter och andra får ta över allt runtomkring. Jag tar min kropp och mitt liv nu. Inga mer kompromisser och inga fler lögner. Varken mina eller andras."

Inlägg på Facebook för 6 timmar sedan.

verkar borttaget nu???
Citera
2020-12-30, 16:12
  #682
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
verkar borttaget nu???
Nejdå. Finns kvar.
Citera
2020-12-30, 16:23
  #683
Medlem
johnthedickholmess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janone
Nejdå. Finns kvar.

vilket användarnamn?
Citera
2021-01-01, 02:03
  #684
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
vilket användarnamn?
Samma som den här tråden
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback