2010-07-05, 14:49
Medlem
z2joiss avatar
Han skulle ju kunna berätta hur gott det blev när han ätit färdigt. Det hade ju inte varit så svårt att klippa in. ;-)

Dålig reklam. Bra reklam är maxibygg. Säkert inte på riktigt, men känns trovärdigt. Man blir ju sugen på att slå upp en friggebod i vardagsrummet bara så där.
Citera
2010-07-05, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z2jois
Han skulle ju kunna berätta hur gott det blev när han ätit färdigt. Det hade ju inte varit så svårt att klippa in. ;-)

Dålig reklam. Bra reklam är maxibygg. Säkert inte på riktigt, men känns trovärdigt. Man blir ju sugen på att slå upp en friggebod i vardagsrummet bara så där.
haha ja det verkar ju så enkelt (:
Citera
2011-10-09, 00:00
Medlem
Frågan är.... Vem är KARI? är han chendis?
Citera
2011-10-09, 00:22
Medlem
TheGriffins avatar
Jag är mer fundersam kring Gillettes nya reklam där någon hojtar till rejält i början... Varför? Jag har aldrig sett början av reklamen utan kollar bara upp varenda gång man hör det tjoet. Reklamen lyckas iaf med att fånga mig till att kolla upp på teven så det är ju smart av reklamskaparna.
Citera
2011-10-09, 00:37
Medlem
Ondves avatar
Ni har blivit lurade hela bunten... Meningen är ju att det ska vara diffust för att ni ska bli irriterade!
De vet hur uppslukade ni blir av nyfikenheten på vad kocken Kari egentligen tycker om Milda!
De vet att ni inte kommer glömma varumärket Milda!
Citera
2011-10-09, 01:14
Medlem
TheGriffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondve
Ni har blivit lurade hela bunten... Meningen är ju att det ska vara diffust för att ni ska bli irriterade!
De vet hur uppslukade ni blir av nyfikenheten på vad kocken Kari egentligen tycker om Milda!
De vet att ni inte kommer glömma varumärket Milda!
Inte förrän där fick jag reda på att det var Milda det handlade om... Det enda jag kommer ihåg är den där meningen om Kari. Och jag är väl medveten om syftet.
Citera
2011-10-13, 19:39
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskaffe
Själklart använder varje kock med självaltning milda mat istället för riktig grädde.
Var är sverige på väg? Vad kommer härnäst Bröd av plastfiber?

-Bagaren Bengt pullar sig svettig varje gång han får smaka en skiva Polymer-taste

Kanske bäst så numera om folk inte vill bli tjocka, efter ha ätit ute så är det ju bara att fly hemåt istället för en promenad genom stan resten av dan
och sitta hemma kanske inte förbrukar allt i grädden
Citera
2011-10-13, 19:47
Medlem
Herr Lindholms avatar
För att han inte finns och alltså inte kan göra något.
Citera
2011-10-17, 20:00
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajskaffe
Själklart använder varje kock med självaltning milda mat istället för riktig grädde.
Var är sverige på väg? Vad kommer härnäst Bröd av plastfiber?

-Bagaren Bengt pullar sig svettig varje gång han får smaka en skiva Polymer-taste

Det kanske är det dom menar, "om han kunde" betyder egentligen att han kan inte för kocken Kari hatar skiten
Citera
2011-10-17, 20:59
Medlem
Min brors kusins avatar
han rör om på ett skumt sätt också, lite bögigt
Citera
2011-10-17, 21:06
Medlem
Herblaws avatar
Tycket allmänt att reklamer brukar vara tvärkassa o får en att vilja ge skaparen ett riktigt snabbt och skönt nackskott så det inte kommer fler keffa reklamer.
Citera
2021-06-01, 18:02
Medlem
JBernards avatar
Någon som vet vad som hände med "Kocken Kari"? Var tog han vägen?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in