2010-07-05, 11:32
Medlem
Kan han eller kan han inte intyga att den där matlagningsgrädden är god?

Jag och min sambo förstår inte vad som menas :/

Flashback help us!
Citera
2010-07-05, 11:34
Medlem
supermassives avatar
Ja, han skulle kunna intyga det om han inte stoppade massa mat i munnen. Man ska inte prata med mat i munnen.
Citera
2010-07-05, 11:39
Medlem
Han är ju typ helt uppslukad av hur gott det blev med den där grejen, Milda eller vad det var, därför kan han inte prata. Det är så jag har tolkat det i alla fall.
Citera
2010-07-05, 11:39
Medlem
Pepparsprejads avatar
Eller för att hanär finne och inte kan svenska?
Citera
2010-07-05, 11:41
Medlem
Liliums avatar
Jag avskyr den där reklamen av hela mitt hjärta.
Citera
2010-07-05, 11:42
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilium
Jag avskyr den där reklamen av hela mitt hjärta.
Jag håller med. Det blir heller inte bättre av att berättaren typ "fnissar" till när han säger "om han". Blä.
Citera
2010-07-05, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Le.Cake
Han är ju typ helt uppslukad av hur gott det blev med den där grejen, Milda eller vad det var, därför kan han inte prata. Det är så jag har tolkat det i alla fall.

jo så ville vi också få det till i början, men hur lång tid tar det att svälja och sen svara egentligen?
Citera
2010-07-05, 11:45
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenneJohan
jo så ville vi också få det till i början, men hur lång tid tar det att svälja och sen svara egentligen?
Men han njuter ju. Brukar du inte själv ha i mat och/eller dryck lite längre i munnen bara för att njuta lite?
Citera
2010-07-05, 11:46
Medlem
Bajskaffes avatar
Själklart använder varje kock med självaltning milda mat istället för riktig grädde.
Var är sverige på väg? Vad kommer härnäst Bröd av plastfiber?

-Bagaren Bengt pullar sig svettig varje gång han får smaka en skiva Polymer-taste
Citera
2010-07-05, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Men han njuter ju. Brukar du inte själv ha i mat och/eller dryck lite längre i munnen bara för att njuta lite?

Jojo visserligen..men inte så länge så att reklamfilmen jag är med och spelar in hinner ta slut innan jag njutit färdigt :P

väntar man inte på en fortsättning på meningen: "...om han kunde -- borde dom inte fortsätta och säga typ " men det kan han inte för att.."?!?
Citera
2010-07-05, 12:54
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenneJohan
Jojo visserligen..men inte så länge så att reklamfilmen jag är med och spelar in hinner ta slut innan jag njutit färdigt :P

väntar man inte på en fortsättning på meningen: "...om han kunde -- borde dom inte fortsätta och säga typ " men det kan han inte för att.."?!?

Tror det är underförstått för dom flesta att anledningen är att han inte kan säga något pga Kraft Njutningen som pågår, dom vill nog inte vara övertydliga i reklamen.
Citera
2010-07-05, 13:44
Medlem
Pranchas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Tror det är underförstått för dom flesta att anledningen är att han inte kan säga något pga Kraft Njutningen som pågår, dom vill nog inte vara övertydliga i reklamen.

Precis. Dock kan jag ge TS att det inte är ett supertydlig budskap. Jag reagerade ungefär med "Vad i.. Jaha".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in