Han är ju typ helt uppslukad av hur gott det blev med den där grejen, Milda eller vad det var, därför kan han inte prata. Det är så jag har tolkat det i alla fall.
Han är ju typ helt uppslukad av hur gott det blev med den där grejen, Milda eller vad det var, därför kan han inte prata. Det är så jag har tolkat det i alla fall.
jo så ville vi också få det till i början, men hur lång tid tar det att svälja och sen svara egentligen?
Jojo visserligen..men inte så länge så att reklamfilmen jag är med och spelar in hinner ta slut innan jag njutit färdigt :P
väntar man inte på en fortsättning på meningen: "...om han kunde -- borde dom inte fortsätta och säga typ " men det kan han inte för att.."?!?
Tror det är underförstått för dom flesta att anledningen är att han inte kan säga något pga Kraft Njutningen som pågår, dom vill nog inte vara övertydliga i reklamen.
Tror det är underförstått för dom flesta att anledningen är att han inte kan säga något pga Kraft Njutningen som pågår, dom vill nog inte vara övertydliga i reklamen.
Precis. Dock kan jag ge TS att det inte är ett supertydlig budskap. Jag reagerade ungefär med "Vad i.. Jaha".