2010-07-05, 02:27
Medlem
MarxWebers avatar
Hur tar ni hand om erat skägg? Jag har egentligen inte reflekterat kring att man egentligen borde göra nåt alls, annat än snygga till det nån gång ibland. Men nu när jag inte rört det på snart ett halvår har jag börjat fundera kring vad man egentligen borde göra.

Schamponera, balsamera, nån speciell kräm, eller vad rekomenderas egentligen?
Citera
2010-07-05, 02:37
Medlem
Kristallpojkens avatar
Inte rört ditt skägg på snart ett halvår? Jisses människa, det är hår precis som allt annat och bör tvättas. Du låter extremt sunkig om jag ska vara ärlig.
Citera
2010-07-05, 02:38
Bannlyst
Ett ordentligt skägg separerar männen från pojkarna.
Har du redig skäggväxt så ska du vara nöjd och belåten och inte tänka mer på det, jävla fasoner med skägg och hudvård o spa och allt annat bisexuellt trams.
Citera
2010-07-05, 02:40
Medlem
MarxWebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallpojken
Inte rört ditt skägg på snart ett halvår? Jisses människa, det är hår precis som allt annat och bör tvättas. Du låter extremt sunkig om jag ska vara ärlig.

OK, Inte rört är väl att ta i. Men tvättat det med schampoo, precis som med håret. Men inte rört det som i inte gjort nåt extraordinärt med det.
Citera
2010-07-05, 05:10
Medlem
tryds avatar
Hade en kollega förut som sa att han smörjde in skägget med kokos olja eller wax eller något sådant .
Han brukade lukta lite kokos aktig ..
Han sa att skägget blev mjukt och fint och att det inte kliades som det kan göra ibland .
Citera
2010-07-05, 07:01
Medlem
Da3DaLuZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BjaarN
Ett ordentligt skägg separerar männen från pojkarna.
Har du redig skäggväxt så ska du vara nöjd och belåten och inte tänka mer på det, jävla fasoner med skägg och hudvård o spa och allt annat bisexuellt trams.

Så skägg är bisexuellt trams, som skiljer männen från pojkarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in