2010-07-04, 21:53
Medlem
abbbes avatar
Ja vad tror ni, Ni som är riktigt erfararna flashbackare, hur har det utvecklat sig? Har de gamla originalen dragit och lämnat plats för nytt drägg eller?

Har ju hört en del om att flashback blivit något helt annat än vad det var förut.
Citera
2010-07-04, 21:54
Medlem
DigGaNs avatar
Kan du förklara vad "nya" Flashback är?
Citera
2010-07-04, 21:55
Medlem
Forbliranonyms avatar
Ja vad menar du med detta egentligen?
Citera
2010-07-04, 21:56
Medlem
abbbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigGaN
Kan du förklara vad "nya" Flashback är?

Alltså det är väl dels, Nytt pga att det kommit in så många nyreggade men tänkte väl mest på den nya designen att folk tänkt, jaha, nytt å fräscht! lets check it out! Den gamla designen är väl förknippad (för mig i alla fall) med "ye old flashback community"

Kanske en konstig hypotes men hoppas ni förstår
Citera
2010-07-04, 22:00
Medlem
anooonyms avatar
Fråga admin vad reggade/dag var 'då' jämfört med efter. Om han vill svara på det så vet du ju-
Citera
2010-07-04, 22:01
Medlem
abbbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
Fråga admin vad reggade/dag var 'då' jämfört med efter. Om han vill svara på det så vet du ju-

Ja jo, men har det blivit mer populärt för yngre småglin ?
Citera
2010-07-04, 22:06
Medlem
DigGaNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abbbe
Alltså det är väl dels, Nytt pga att det kommit in så många nyreggade men tänkte väl mest på den nya designen att folk tänkt, jaha, nytt å fräscht! lets check it out! Den gamla designen är väl förknippad (för mig i alla fall) med "ye old flashback community"

Kanske en konstig hypotes men hoppas ni förstår

Nyreggade beror på sommarlov och Flashback är inget community...

Flashback blir större och får mera uppmärksamhet i media, så ja, Flashback drar till sig fler användare för varje dag.
Citera
2010-07-04, 22:51
Medlem
Cyklas avatar
I min bekantskap så känner alla mina polare till flashback (grabbar). Men när jag frågar nån tjej om dem vet vad flashback är så har dem inte en aning! Varför är det så
Citera
2010-07-04, 23:19
Medlem
HejBabiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykla
I min bekantskap så känner alla mina polare till flashback (grabbar). Men när jag frågar nån tjej om dem vet vad flashback är så har dem inte en aning! Varför är det så
Jadu... Det kan man ju fundera på...
Citera
2010-09-19, 16:51
Medlem
ICanHass avatar
Övrigt -> Flashback
//Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto