2004-05-07, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Flames har inte haft ett rätt sen Loob hängde upp suspen!! Tacka vet jag Habs det är ett topplag det...

Det har du rätt i. Men nu är det årets slutspel som gäller och jag inte minns helt fel ska Flames spela Conference final medan Hubs spelarna spelar golf.
Citera
2004-05-07, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DanCan
Det har du rätt i. Men nu är det årets slutspel som gäller och jag inte minns helt fel ska Flames spela Conference final medan Hubs spelarna spelar golf.

Golf är underskattat...
Citera
2004-05-07, 20:51
Medlem
BF_Swedens avatar
Jag får erkänna att VM inte stod högt i kurs för en vecka sedan men nu när Foppa är med så är det ju en annan sak. Med honom som deltagare i turneringen får hela evenemanget en helt annan status. Det märks ju bara på regelöverträdelserna som skedde för att Magic Boy skulle få nummer 21.

Vem bryr sig om Calgary och SJ och de övriga - det är ju VM som är den ultimata utmaningen!
Citera
2004-05-07, 23:15
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Jag får erkänna att VM inte stod högt i kurs för en vecka sedan men nu när Foppa är med så är det ju en annan sak. Med honom som deltagare i turneringen får hela evenemanget en helt annan status. Det märks ju bara på regelöverträdelserna som skedde för att Magic Boy skulle få nummer 21.
Den där nummerfetischismen inom idrotten har jag aldrig förstått mig på. Betyder det "otur" om Foppa spelar med nummer 55 på ryggen eller blir det svårt för lagkompisarna att känna igen honom om han inte är nummer 21?

Citat:
- Jag vädjade till direktoratet och sa att det bara finns en 99 i hockeyvärlden. Men det finns också bara en nummer 21 som vi ser det, säger Tre Kronors general manager "Myggan" Wallin.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,474269,00.html
Om det är så Myggan "ser det" kan man ju undra varför Jörgen Jönsson fick spela med nummer 21 överhuvudtaget. Tröjan borde ju ha varit reserverad för Foppa från första början.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in