2010-07-04, 18:33
Medlem
overstepss avatar
Nyreggad på Bet365, skulle kolla resultaten av mina första spel men det finns ingen historik alls oavsett vilka sökningar jag gör. Working as intended? :/
Citera
2010-07-04, 18:39
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oversteps
Nyreggad på Bet365, skulle kolla resultaten av mina första spel men det finns ingen historik alls oavsett vilka sökningar jag gör. Working as intended? :/

Historik > Välj avslutade spel > inom 24 timmar > skicka

Kanske blivit försenade?

Annars tror jag att du måste vara medlem i 24 timmar innan det börjar funka, har du varit det?
Senast redigerad av PreaC 2010-07-04 kl. 18:42.
Citera
2010-07-06, 08:14
Medlem
Laldos avatar
Hade samma problem jag själv ett tag igår då jag letade febrilt efter 3-4 levande spel som inte kom fram via sökningen. Övervägde att ringa supporten men insåg att det vara var något tillfälligt fel och redan ett par timmar senare så funkade det för mig
Citera
2010-12-31, 14:13
Medlem
Uppar eftersom jag har samma problem, jag kan varken se Avslutade eller levande, oavsett inställningar.

Någon som har mer info, är det en känd teknisk bug eller är det någon dold hemlig inställning jag missar?

Är på dåligt humör just nu och orkar inte med support av någon form.
Citera
2011-04-14, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASBO
Uppar eftersom jag har samma problem, jag kan varken se Avslutade eller levande, oavsett inställningar.

Någon som har mer info, är det en känd teknisk bug eller är det någon dold hemlig inställning jag missar?

Är på dåligt humör just nu och orkar inte med support av någon form.

OK, lite sent svar kanske men jag vet lösningen på problemet och kanske kan hjälpa dig eller någon annan i fortsättningen.

1. Logga ut från 365.

2. Rensa cookies.

3. Stäng ned och starta om webläsaren.

4. Logga in igen på 365 och du har din historik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in