Citat:
Ursprungligen postat av Cakelife
Jag tror att dollarn kommer falla i värde mot kronan eller gå sidledes. Sverige har stabila finanser och vi har klarat krisen bra + att det går bra för våra exportföretag.
USA å sin sida kommer förmodligen att ha en expansiv finanspolitik framöver och försöka ta hjälp av inflationen för att betala av sina skulder vilket kommer få till följd att dollarn faller lite mot andra valutor.
Men om de finansiella problemen i Europa förvärras eller om de blir någon annan form av finansiell kris eller katastrof inträffar så kommer dollarn att stiga i värde mot andra valutor då det är världens största och viktigaste valuta och ses som säker i orostider.
Jag brukar alltid försöka se optimistiskt på framtiden och hoppas/tror att det kommer tuffa på som vanligt vilket borde få till följd att dollarn faller mot kronan under rådande omständigheter.
Ärligt talat inte en aning vad som händer med den. Jag jobbar med valutahandel sidleds används mycket
på plattformen FXDD som jag använder när det inte händer nåt men allt påverkar olja, guld, mm.
Jag dollarn mot euro, gbp, jpy, vad du vill svårt men träffa en proffstrader som lärt mig man kan göra
beroende på hur många pips som det kallas & hur stor leverage du lägger för varje order du lägger tar
man en pending order så kan du inte förlora pengar men då måste du sitta vid datorn finns nåt som heter stoploss buy lägger man under sell över så får du alerts kan du ändra pipsen eller deleta ordern
låg inne ca 16tim men gjorde lite över 28000 svenska kr då en vanlig dag gör jag mellan 2000-10000 i.a.f men inte läge varje dag som när marknaden tex går i sidleds första fredagen i varje månad NFP Non farm payroll arbetlöshetssiffrorna släpps då kaotisk dag men kan ge bra utdelning också fredag den 2a den här månaden gav mycket bra utdelning när man väl kan allt & använda fibonacci MYCKET bra så tar det högst 1 tim att göra sina pengar londonbörsen öppnar 08:00 svensk tid sen är det bara att gå & lägga sig igen skönt jobb har du frågor om du är intresserad om valutahandel på nätet prövat alla plattformar allt är ju samma men inget slår FXDD kör mitt där men anväder oanda deras spridning är bara på 0.9 hoppas du har överseende men .er & ,an orkar inte så skriv annars som jag skrev tidigare googla på compassfx högst upp där kan du öppna demo account eller kolla youtube skriv metatrader men så ser det nästan aldrig ut i verkligheten på plattformen. Må Bäst Liam303