2010-07-02, 19:37
Medlem
Är sugen på en ny kockkniv och har fastnat lite för MAC. Någon som vet vart i Göteborg man kan hitta dessa knivar?
Citera
2010-07-02, 19:40
Medlem
quaertys avatar
Det är enklare att googla än att starta en tråd. Testa med mac, knivar och Göteborg. Lycka till!
Citera
2010-07-02, 19:51
Medlem
Gjort det utan att hitta. Fanns ett ställe i Kungsbacka tidigare men de tycks ha stängt igen butiken. Om det är lätt du är ute efter så borde du kanske strunta i att klicka dig in på tråden öht, istället för att leka hobbymoderator.
Citera
2010-07-02, 19:56
Medlem
quaertys avatar
Här bland annat.

Citat:
Om det är lätt du är ute efter så borde du kanske strunta i att klicka dig in på tråden öht, istället för att leka hobbymoderator.

Edit: Det finns för övrigt en väldigt knivintresserad göteborgare i den här forumdelen. Så att ställa frågan i knivtråden hade nog burit frukt. En smula onödigt att skapa en ny tråd, men det spelar så klart mindre roll.
Senast redigerad av quaerty 2010-07-02 kl. 20:10.
Citera
2010-07-02, 20:09
Medlem
Jättetack! Är dock aningen skeptisk då jag har varit inne i butiken utan att se en enda MAC-kniv. Iofs är jag ett ganska stort blindstyre, så det är helt klart möjligt att jag missat det.

Edit: Såg nu att mitt första svar såg aningen otrevligt ut. Vilket inte alls var min mening. Sorry!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in