Gjort det utan att hitta. Fanns ett ställe i Kungsbacka tidigare men de tycks ha stängt igen butiken. Om det är lätt du är ute efter så borde du kanske strunta i att klicka dig in på tråden öht, istället för att leka hobbymoderator.
Om det är lätt du är ute efter så borde du kanske strunta i att klicka dig in på tråden öht, istället för att leka hobbymoderator.
Edit: Det finns för övrigt en väldigt knivintresserad göteborgare i den här forumdelen. Så att ställa frågan i knivtråden hade nog burit frukt. En smula onödigt att skapa en ny tråd, men det spelar så klart mindre roll.
Senast redigerad av quaerty 2010-07-02 kl. 20:10.
Jättetack! Är dock aningen skeptisk då jag har varit inne i butiken utan att se en enda MAC-kniv. Iofs är jag ett ganska stort blindstyre, så det är helt klart möjligt att jag missat det.
Edit: Såg nu att mitt första svar såg aningen otrevligt ut. Vilket inte alls var min mening. Sorry!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!