2010-11-30, 20:39
Medlem
Rembrandtss avatar
Johnny Rödlund
Citera
2010-11-30, 21:33
Medlem
Calum Davenport, försvann dock av förklarliga skäl då han blev knivskuren och svävade mellan liv och död förra året.

En helt okej försvarare som lirade smått i klubbar som West Ham, Sunderland och Tottenham men som i dagsläget springer runt i Englands division 10.
Citera
2010-12-01, 08:59
Medlem
toxicitys avatar
Vet inte om han passar in men, Dean Ashton försvann ju pga av att han fick lägga av pga skadeproblem.
Synd han var riktigt bra.
En annan är ju Matt Jansen.
Citera
2010-12-04, 01:20
Medlem
Vart har Francesco Totti tagit vägen? Nån?
Citera
2010-12-04, 11:41
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Vart har Francesco Totti tagit vägen? Nån?
Ryktas att han slår in en och annan straff i Roma ibland. Men ingen som kan konfirmera det, utan som sagt - mest lösa rykten.

Någon som har koll på hur det går för Igor Sypniewski nu för tiden? Spelar han för någon polsk klubb, eller sitter han dyngrak på något räcke, stormar planer och bränner pyro?
Citera
2010-12-04, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Ryktas att han slår in en och annan straff i Roma ibland. Men ingen som kan konfirmera det, utan som sagt - mest lösa rykten.

Någon som har koll på hur det går för Igor Sypniewski nu för tiden? Spelar han för någon polsk klubb, eller sitter han dyngrak på något räcke, stormar planer och bränner pyro?

Sitter väl i fängelse? Slog sin mamma eller nåt sånt. Men han kanske är ute nu eller död.
Citera
2010-12-09, 10:48
Medlem
Houldings avatar
Cherno Samba?

Jättelovande som 15-åring i Millwall (?) men vad hände sen?

Grym på CM-spel som är 7-8 år gamla.....
Citera
2010-12-09, 13:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Houlding
Cherno Samba?

https://www.flashback.org/sp27273674

Spelar i Panetolikos nu.
Citera
2010-12-09, 14:19
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Houlding
Cherno Samba?

Han värvade jag på det coola namnet minns jag. Är han släkt med Christopher Samba?
Citera
2010-12-09, 15:05
Medlem
shugamanos avatar
undra om den familjen är bra på Samba
Citera
2010-12-12, 00:25
Medlem
Elwisps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandts
Johnny Rödlund
Han assisterade till Enköpings första allsvenska mål någonsin iallafall, mot Landskrona 2003

Brukade f.ö också köpa Cherno Samba på CM 01/02 och blev helt ställd när jag såg "C.Samba" på FIFA 09, innan jag insåg att liraren hette Christopher.
Citera
2010-12-17, 14:25
Medlem
är det ingen annan än jag som känner lite förtvivlan eller ilska när man tänker på alla dessa talanger som bara försvunnit bort?

Jag vet att det ofta har att göra med skador, otur med tränare, en taskig agent eller andra dispyter inom klubben men jag kan inte hjälpa att jag blir otroligt arg.

Jag hade dödat för att få anses vara en talang inom fotboll (la av när jag var 15 för hockeyns skull där det går betydligt bättre dock ) och vissa verkar inte ens orka anstränga sig eller sjabblar bort en potentiell proffskarriär.

Ska bli kul att se hur det går för Fredrik Espling som jag känner ytligt som i princip bara är en namnunderskrift bort från att spela för Glasgow Rangers (akademien först antar jag). Han är 94:a och går fotbollsgymnasiet i min stad. Sen är jag bra polare med 95:an (http://www.youtube.com/watch?v=rY063Jy7YZU) Philip Olofsson som verkligen har förutsättningar för att inte hamna i denna tråd om något år. Sådan inställning och vinnarskalle. Han har varit nere i Holland och provspelat och varit med IFK Göteborgs u-16 lag på nån slags turné i Norge om jag inte har fel. Och utifall nån nu ifrågasätter min ålder i och med att jag är polare med en 95:a och är ytligt bekant med en 94:a så är jag 18 och har genom gemensamma vänner träffat och lärt känna framför allt Philip. Nåväl, kanske lite OT men.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in