Citat:
Ursprungligen postat av ojanlatvasgranne
är det ingen annan än jag som känner lite förtvivlan eller ilska när man tänker på alla dessa talanger som bara försvunnit bort?
Jag vet att det ofta har att göra med skador, otur med tränare, en taskig agent eller andra dispyter inom klubben men jag kan inte hjälpa att jag blir otroligt arg.
Jag hade dödat för att få anses vara en talang inom fotboll (la av när jag var 15 för hockeyns skull där det går betydligt bättre dock
) och vissa verkar inte ens orka anstränga sig eller sjabblar bort en potentiell proffskarriär.
Ska bli kul att se hur det går för Fredrik Espling som jag känner ytligt som i princip bara är en namnunderskrift bort från att spela för Glasgow Rangers (akademien först antar jag). Han är 94:a och går fotbollsgymnasiet i min stad. Sen är jag bra polare med 95:an (http://www.youtube.com/watch?v=rY063Jy7YZU) Philip Olofsson som verkligen har förutsättningar för att inte hamna i denna tråd om något år. Sådan inställning och vinnarskalle. Han har varit nere i Holland och provspelat och varit med IFK Göteborgs u-16 lag på nån slags turné i Norge om jag inte har fel. Och utifall nån nu ifrågasätter min ålder i och med att jag är polare med en 95:a och är ytligt bekant med en 94:a så är jag 18 och har genom gemensamma vänner träffat och lärt känna framför allt Philip. Nåväl, kanske lite OT men.
Jag vet att det ofta har att göra med skador, otur med tränare, en taskig agent eller andra dispyter inom klubben men jag kan inte hjälpa att jag blir otroligt arg.
Jag hade dödat för att få anses vara en talang inom fotboll (la av när jag var 15 för hockeyns skull där det går betydligt bättre dock
) och vissa verkar inte ens orka anstränga sig eller sjabblar bort en potentiell proffskarriär.Ska bli kul att se hur det går för Fredrik Espling som jag känner ytligt som i princip bara är en namnunderskrift bort från att spela för Glasgow Rangers (akademien först antar jag). Han är 94:a och går fotbollsgymnasiet i min stad. Sen är jag bra polare med 95:an (http://www.youtube.com/watch?v=rY063Jy7YZU) Philip Olofsson som verkligen har förutsättningar för att inte hamna i denna tråd om något år. Sådan inställning och vinnarskalle. Han har varit nere i Holland och provspelat och varit med IFK Göteborgs u-16 lag på nån slags turné i Norge om jag inte har fel. Och utifall nån nu ifrågasätter min ålder i och med att jag är polare med en 95:a och är ytligt bekant med en 94:a så är jag 18 och har genom gemensamma vänner träffat och lärt känna framför allt Philip. Nåväl, kanske lite OT men.
Polare med en 15åring? Och du är 18? Antingen så är du lite "speciell" eller så får du komma tillbaka om ett par år grabben.