2008-08-10, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tkt-Eagle
:evilgrin39

Jag tror inte det, hoppas dock han kommer hem till AIK

Ähum. Anar jag en viss sarkasm där? Otajmade Östlund är
det sista AIK behöver.
Citera
2008-08-10, 10:04
Medlem
Mahous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tornet75
Minns en afrikan som hette Nii Lamptey som spåddes en lysande framtid som världsspelare när han var i tonåren, sedan försvann han bara.
Någon annan som minns honom?
http://en.wikipedia.org/wiki/Nii_Lamptey

Verkar vara en tråkig historia. Massor av klubbyten och några personliga tragedier.
Citera
2008-08-10, 11:48
Medlem
toxicitys avatar
Vart tog överstegs-Denilson vägen?
Citera
2008-08-10, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toxicity
Vart tog överstegs-Denilson vägen?

spelar idag i Sociedade Esportiva Palmeiras, gick en dokumentär om honom på tv4 sport för ett tag sen om jag inte missminner mig..
Citera
2008-08-10, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saffok
Jasså, där ser man.

Kom på en till när jag såg en snutt av Tunisien - Senegal i ACN, nämligen tunisiern Hatem Trabelsi. Vad hände efter sejouren i Man City?

Även portugisen João(stavning?) Pinto som lirade i EM 2000 om jag inte minns fel. Var väl rätt gammal redan då så han kanske har slutat? Någon som vet ifall han har något tränarjobb eller liknande?

Trabelsi spelar i Saudiarabien i laget Al-Hilal, enligt Wikipedia har han inte gjort någon match för dom än, han kom dit 2007
Citera
2008-08-10, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phillis
Har en vän från Boca. Palermo la av(?) tror jag. Oavsett blev han enormt hyllad för något år sedan och är en av de större i Boca-fansens ögon, dock inte så stor som Maradona.

han spelar fortfarande, är kapten för övrigt..
Citera
2008-08-10, 15:03
Medlem
mraskers avatar
Kommer hända inom en snar framtid (speciellt utomlands), Vart tog han vägen? Han den svenska tunna, blonda spelaren som låg mer på planet än an stod upp.

Vi snackar om Chippen Wilhelmsson
Citera
2008-08-11, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrasker
Kommer hända inom en snar framtid (speciellt utomlands), Vart tog han vägen? Han den svenska tunna, blonda spelaren som låg mer på planet än an stod upp.

Vi snackar om Chippen Wilhelmsson

Han stack ju till Saudiarabien.
Citera
2008-08-11, 01:23
Medlem
feed-mes avatar
Al-Hilal, Har vunnit 2 AFC Champions league och är därför en av Asiens stormakter i Klubblags sammanhang. Därför tjänar en spelare där enorma summor från klubb kassan, så jag skulle nog också dra dit om jag fick chansen vid slutet av min karriär^^
Citera
2008-08-11, 01:25
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jandelin
Han stack ju till Saudiarabien.
Jag hörde att han blev knäckt och stack ut i öknen när Oksanas bilder från Miami läckte ut där nere och hon blev stenad.
Citera
2008-08-11, 02:20
Medlem
LoLLoNs avatar
Det absolut första som jag kom att tänka på bara jag såg rubriken är Peter Ijeh, nog för att det som menas med tråden kanske är större stjärnor (?) Men herregud, karln gjorde fler mål än matcher i AS och ska sen satsa vidare och misslyckas totalt. Nu spelar han i Stavanger om jag inte minns fel?
Citera
2008-08-11, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoLLoN
Det absolut första som jag kom att tänka på bara jag såg rubriken är Peter Ijeh, nog för att det som menas med tråden kanske är större stjärnor (?) Men herregud, karln gjorde fler mål än matcher i AS och ska sen satsa vidare och misslyckas totalt. Nu spelar han i Stavanger om jag inte minns fel?

Jepp han spelar för Viking Stavanger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in