rasist brödrarna De Bour...förutom att dom är 100 år gammla så spelar dom fortfarande va jag vet, den en i Rangers och den andra spelar med de största homo laget i världen, ett lag som bara består av bögar och fjollor, med überböget och überfjollan Fredrika Ljungberg I Arsenal
Var du full då du skrev detta? De Boer har aldrig lirat med Arsenal. Låter förövrigt som att du är rätt så avundsjuk på Ljungberg.
Kan ju fylla på med Jermaine Pennant som var oerhört lovande när Arsennal värvade honmo som 15-åring.
Samuel Barlay i MFF kan nog tilläggas. I u17 spelade sierra leone 3-3 mot spanien och han gjorde alla 3 för sierra.
Terry Cooke var lagkapten för manchester uniteds ungdomslag som vann fa cupen och innehöll spelare som beckham och nevill med flera. Han konkurrerade på samma plats som giggs och jag tror jag såg honom i näst högsta för nåt tag sen.
juninho, brassen i middlesborough var jättelovande men det blev inget särskilt av honom.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!