2016-03-05, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Mario Suarez! men han kanske har nämnts förvisso? ifrån att vara en given startspelare i Atletico till att inte ens platsa i Watford.

Suarez var verkligen ingen given startspelare i Atletico de senare åren. Han hoppade nästan bara in. Visserligen oftast med bravur. Han gick ju som bekant till Fiorentina innan Watford. Sen har han ju trots allt framträtt fem matcher med Watford sedan 30onde Januari... Deras tränare Sanchez-Flores (oklar stavning) tränade ju honom under ett år i Atletico, han vet således vad han har fått till sig. Jag tror även att de kontraktet som han erbjöds var ganska lukrativt. Det skulle man, i Watfords skor, inte göra med vem som helst... Han är fortfarande en av de stora i min bok.
Citera
2016-03-05, 12:53
Medlem
Trollfeeders avatar
Grejen med Arsenals japaner är ju att en asiatisk spelare kan bli en guldgruva. Asien är en enorm tillväxtmarknad, och det gäller att ta andelar, dvs få fans. Hur många i Sverige håller inte fortfarande på Arsenal pga Ljungberg?
Citera
2016-03-05, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedway
Suarez var verkligen ingen given startspelare i Atletico de senare åren. Han hoppade nästan bara in. Visserligen oftast med bravur. Han gick ju som bekant till Fiorentina innan Watford. Sen har han ju trots allt framträtt fem matcher med Watford sedan 30onde Januari... Deras tränare Sanchez-Flores (oklar stavning) tränade ju honom under ett år i Atletico, han vet således vad han har fått till sig. Jag tror även att de kontraktet som han erbjöds var ganska lukrativt. Det skulle man, i Watfords skor, inte göra med vem som helst... Han är fortfarande en av de stora i min bok.

Fel av mig. Han var en rotationsspelare i ett av världens bästa lag. Fram tills skadan var han given om jag inte missminner mig. Han fick spela riktigt mycket i alla fall. Lägg till 3 landskamper för Spanska landslaget. Att gå ifrån det till bänken i Watford är ju faktiskt sjukt.

Andra spelare: Dzeko, Balotelli, Luiz Adriano, Falcao. Falcao är väl ändå det sjukaste exemplet sedan Sneijder? jag menar, att gå ifrån att spruta mål i Porto och Atletico samt ta en plats i världslaget 2012 till att inte ens platsa på bänken i Chelsea. Mycket beror på skadorna. Men också det faktum att Doyen Sports tvingade honom att flytta till Monaco.

En bild säger mer än tusen ord: http://www.atleticofans.com/wp-content/uploads/2013/06/BLruDIrCMAAanHG1.jpg
Citera
2016-03-05, 15:42
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer

Andra spelare: Dzeko, Balotelli, Luiz Adriano, Falcao. Falcao är väl ändå det sjukaste exemplet sedan Sneijder? jag menar, att gå ifrån att spruta mål i Porto och Atletico samt ta en plats i världslaget 2012 till att inte ens platsa på bänken i Chelsea. Mycket beror på skadorna. Men också det faktum att Doyen Sports tvingade honom att flytta till Monaco.

En bild säger mer än tusen ord: http://www.atleticofans.com/wp-content/uploads/2013/06/BLruDIrCMAAanHG1.jpg

Dzeko spelar regelbundet för Roma, Balotelli har varit skadad och nött bänk i Milan, Luiz Adriano nöter bänk i Milan och Falcao tuggar på bänken som fan i Chelsea. "Fotbollsspelare som försvann"?
Citera
2016-03-05, 16:32
Medlem
Stivalis avatar
John Mensah undrar nog många var fan han tog vägen. När dom sedan söker efter honom & hittar Athletic Football Club United så kommer dom fortfarande undra var fan han tog vägen.
Citera
2016-03-13, 17:58
Medlem
Boringjamesmilners avatar
Michael ngoo.
Fick väll några matcher med Liverpool? Har för mig att han nätade mod man utd också, Kan ha fel där dock. Men efter en snabb googling så ser jag att han spelar i skotska ligan. Han var ju en spelare åtminstone jag trodde skulle bli något stort.
Citera
2016-03-13, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
John Mensah undrar nog många var fan han tog vägen. När dom sedan söker efter honom & hittar Athletic Football Club United så kommer dom fortfarande undra var fan han tog vägen.

Varför skulle man undra vart han tog vägen? Som de flesta åldersfuskande afrikaner var han på dekis innan 30-strecket.
Citera
2016-03-15, 21:58
Bannlyst
Eero försvann ju i Spanien men hittades igen och kom till AIK. Men han slog en straff idag vars boll man inte hittat än. Var är den?
Citera
2016-03-15, 22:52
Medlem
WOUUAAAPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netflixandpill
Eero försvann ju i Spanien men hittades igen och kom till AIK. Men han slog en straff idag vars boll man inte hittat än. Var är den?
Here it is. Bollkallarna var ute med GPS-sändare.
Citera
2016-03-22, 01:35
Bannlyst
Carlos Strandberg vad händer?
Citera
2016-03-22, 01:39
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av netflixandpill
Carlos Strandberg vad händer?

Han befinner sig i en moskovitisk frysbox.
Citera
2016-03-22, 17:08
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Han befinner sig i en moskovitisk frysbox.
En utlåning borde vara aktuell kan man tycka. Mycket fotboll i Carlos.

Kiese-Thelin, vad händer med honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in