2016-02-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Vad har hant med Joakim Olausson (fodd 1995) som gjorde Serie A-debut for Atalanta 2014? Vande hem till Orgryte men verkar inte vara kvar dar??

Nagon som vet??

Hört från säkra källor att han håller till i Italien just nu!
Citera
2016-02-23, 01:34
Medlem
BarryHeros avatar
Tror inte heller på honom i Perugia. Om han inte platsar i Örgryte eller Häcken, vad ska han då till Perugia och göra? Perugia ser honom förmodligen som en billig spelare de kan tjäna en peng på att låna ut och sen sälja. Hoppas jag har fel men tror inte han kommer göra en match för dem tyvärr.
Citera
2016-02-25, 23:24
Bannlyst
Ödegaard någon?
Citera
2016-02-25, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av netflixandpill
Ödegaard någon?
Jag förstår inte hur en grabb som nyss har fyllt 17 och redan har värvats av Real Madrid kan ha anses försvunnit, men du får gärna förklara hur du tänker.
Citera
2016-02-25, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Jag förstår inte hur en grabb som nyss har fyllt 17 och redan har värvats av Real Madrid kan ha anses försvunnit, men du får gärna förklara hur du tänker.
Måste vara tråkigt att ha aspergers och vara så seriös hela tiden. Han valde fel klubb enligt mig helt enkelt. Visst hans plånbok gillade valet men vill han bli något inom fotboll så var de helt fel klubb. Dessutom nu när Zidane, en tränare han inte drog jämnt med är A-lagstränare för Real Madrid och kommer säkert vara det ett par år framöver.
Citera
2016-02-26, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av netflixandpill
Han valde fel klubb enligt mig helt enkelt. Visst hans plånbok gillade valet men vill han bli något inom fotboll så var de helt fel klubb. Dessutom nu när Zidane, en tränare han inte drog jämnt med är A-lagstränare för Real Madrid och kommer säkert vara det ett par år framöver.
Jag har inte påstått att han gjorde rätt vad gäller klubbval, men att påstå att han redan är en fotbollsspelare som försvann är definitivt att gå händelserna i förväg.
Citera
2016-02-26, 17:36
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U-Fig
Jag har inte påstått att han gjorde rätt vad gäller klubbval, men att påstå att han redan är en fotbollsspelare som försvann är definitivt att gå händelserna i förväg.

Att det är helt tyst om världens störta talang, det är väll på ett sätt att försvinna?

Killen har gjort ett mål för real Madrid.

Han är som sagt för mycket intresserad av pengar ist för speltid.
Citera
2016-02-26, 19:24
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Att det är helt tyst om världens störta talang, det är väll på ett sätt att försvinna?

Killen har gjort ett mål för real Madrid.

Han är som sagt för mycket intresserad av pengar ist för speltid.
Ödegaard är fortfarande jävligt ung så de kanske är för tidigt å döma hans ambitioner?

Var väl inte mer än 14-15 år när han fick jordens press på sig, att bli stämplad som ett underbarn som kommer ta världen med storm, undrar verkligen hur det påverkar honom.
Citera
2016-02-26, 23:47
Medlem
Fanns någon Zlatan Muslimovic i Serie A för ett antal år sedan som spåddes en bra framtid men sen försvann han. Vart tog han vägen?
Citera
2016-02-26, 23:52
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Fanns någon Zlatan Muslimovic i Serie A för ett antal år sedan som spåddes en bra framtid men sen försvann han. Vart tog han vägen?
http://lmgtfy.com/?q=zlatan+muslimovic
Citera
2016-02-27, 16:53
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ödegaard är fortfarande jävligt ung så de kanske är för tidigt å döma hans ambitioner?

Var väl inte mer än 14-15 år när han fick jordens press på sig, att bli stämplad som ett underbarn som kommer ta världen med storm, undrar verkligen hur det påverkar honom.
Borde gått till real och blivit utlånad till Strömsgodset ett par år till sen till typ någon holländsk klubb eller dyl.
Citera
2016-02-27, 22:55
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Borde gått till real och blivit utlånad till Strömsgodset ett par år till sen till typ någon holländsk klubb eller dyl.
Alltid lätt att uttala sig som utomstående, men vem vet vart han är om ett par år? Han är bara 17 år men många verkar redan dömt hans karriärval som urbota korkat och räknar honom inte som nåt speciellt längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in