2013-06-02, 00:13
Medlem
När CM-legendarer ändå är på tapeten kan jag posta denna, minns någon Tonton Zola Moukoko?

http://bloggar.aftonbladet.se/bankoniva/2012/08/tonton-goes-to-london/
Citera
2013-06-08, 19:59
Medlem
Charlieonabikes avatar
Måns Sörensson är en annan jättetalang som aldrig blomma ut. Han ansågs till och med vara den mesta lovande spelaren i Sverige född 86 och gjorde debut i Allsvenskan med Landskrona BoIS som 17 åring.
Efter han lagt av med fotbollen redan när han var 23 så gjorde han comeback och spelar nu i Division 3 laget Borstahusens BK.
Citera
2013-07-22, 22:10
Medlem
flickfotografens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Denna killen har alltså spelat tävlingsmatcher för Inters A-lag..Hmm
Tror inte man ska lägga någon större vikt vid detta. Matchen var betydelselös så det är väl inte otänkbart att det fanns ekonomiska intressen bakom i och med att Slavkovskis debut sannolikt skulle trissa upp hans marknadsvärde.

Vore ju onekligen intressant att veta vad han gör nu. Kan garantera att han inte har någon utbildning, snubben har typ två hjärnceller.
Citera
2013-07-27, 16:27
Medlem
Roibots avatar
September 2008 skrev tidningen Match att en 11-åring vid namn Kevin Feitosaroxenborg hade värvats av Sporting Lissabon. Han hade tidigare tillhört Hammarby. Nu måste han väl vara 15 år, nån som vet hur det har gått för killen?
Citera
2013-07-27, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
September 2008 skrev tidningen Match att en 11-åring vid namn Kevin Feitosaroxenborg hade värvats av Sporting Lissabon. Han hade tidigare tillhört Hammarby. Nu måste han väl vara 15 år, nån som vet hur det har gått för killen?

Haha googla namnet och fick upp en länk från basketsverige.se så antar att du är i fel delforum eftersom han är en basketspelare.

Edit: Jag kanske hade fel när jag kollat på andra länkar så verkar det som om han spelade fotboll, då är frågan varför basketsverige.se skrev om han

Och efter ännu mer googlande så ser jag att han hade flyttat tillbaka till Djurgården http://www.expressen.se/sport/sanktan/nu-ar-kevin-tillbaka-i-sanktan/ fast den är från 2009 så kan vara nån annanstans nu.
Senast redigerad av Brinba 2013-07-27 kl. 18:49.
Citera
2013-07-27, 18:53
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roibot
Estoril Praia, i ett av ungdomslagen inne på andra året om jag fick översättningarna korrekt.

http://www.gdestorilpraia.pt/equipa/juvenis-2-ano/

http://www.gdestorilpraia.pt/jogador/kevin-roxenborg/

http://servicos.afcoimbra.com/portal/page/portal/PORTAL_FUTEBOL/COIMBRA/COIMBRA_COMPETICAO/CAMPEONATO_DISTRITAL/CAMP_FUTEBOL_11/CAMP_DIST_FUT11_MASC?amb=fpf&area=C&sexo=M&futebol =11&categoria=3&clube=2476&prova=279&agente=102844 2&tipoagente=J&dia=&mes=&ano=&ant=&seg=&accao=club e
Citera
2013-07-29, 17:17
Medlem
Seppo1337s avatar
Linus Hallenius? Spelar han fortfarande i Schweiz eller vart det nu var?
Citera
2013-07-29, 19:12
Medlem
Mr Wrongs avatar
Ja, han såldes till FC Arau.
Citera
2013-07-30, 15:58
Medlem
Den jag snabbast kommer att tänka på är Sebastian Desiler!!
Han var i landslaget var hur grym helst POFF sedan var han plötsligt helt väck??
Har läst om det han fick tydligen en depression..
Citera
2013-07-30, 16:02
Medlem
BonhommeDeNeiges avatar
Lass Diarra, vad hände där? Googlar och ser Anzhi, det har flugit under radarn.
Citera
2013-07-30, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Lass Diarra, vad hände där? Googlar och ser Anzhi, det har flugit under radarn.

Bara 28 år också, trodde han va äldre. Rätt sjukt hur det nästan varje säsong värvades spelare på hans position i Real men mot säsongens slut så stod Lass ändå där som ordinarie. En riktigt bra defensiv spelare som ju även kan lira högerback och gör det jobbet som krävs. När jag följde spanska ligan lite närmare för någon säsong sedan så va Lass helt klart en av de bättre defensiva spelarna säsong efter säsong och han växte speciellt i stormatcherna (främst mot Barcelona då, där han nästan alltid va en av de bästa realspelarna).

Skulle imo gå rakt in i startelvan hos många storklubbar som behöver en defensiv mittfältare, men jag antar att han inte tjänar så pjåkigt med pengar borta i Ryssland och att det är svårt att matcha hans lön.

Någon som vet hur det är med Eto'o. Willian, Lass, Samba, Traore och de andra utländska spelarna i Anzi, bor de i Moskva och hur löser de isåfall träningar och dylikt? Makhachkala (yes, fick googla för stavningen) ligger ju inte direkt i den stabilaste delen av Ryssland..
Citera
2013-08-28, 13:20
Medlem
snillet_1s avatar
Någon som har den minsta aning om hur Adriano framlever sina dagar nu för tiden? Vad jag lyckas utröna via internet är att han hade ett kontrakt med Flamengo som gick ut vid årsskiftet. Sedan dess verkar han inte ha blivit klar med någon klubb. Party för hela slanten nu, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in