hej! jag undrar om det går att ändra utseendet på aktivitetsfältet/verktygsfältet, med att ändra utseende menar jag tex göra snabbval ikonerna större, eller ändra färg på fältet...
helst utan program som är trailar (demos) men jag är öppen för svar
det ska vara möjligt att få en windows 7 liknande käsnla över ikonerna. Högerklicka på aktivitetsfältet eller vad raden längst ner nu heter. (hört en jävla massa namn). Kontrollera att den _inte_ är låst. Då ska det vara möjligt att dra upp hela faderuttan ett snäpp, så den blir högre. Svårt att förklara... Nu ska du högerklicka på en av ikonerna bredvid startknappen, och välja något i stil med "visa > stora ikoner". Alternativt att du klickar precis bredvid ikonen, kommer inte riktigt ihåg.
Nu vet jag inte om det står namn under, men det ska gå att få bort. Kan tänka mig att du kanske inte behöver ha dragit upp hela baren, så testa dra ner den och se om det fortfarande går att ha stora ikoner.
Förlåt att det blev lite plottrigt, men jag e lite speedad känns det som.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!