2010-07-01, 11:06
Medlem
tomtemaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakob82
Alltså som sagt tidigare så stör jag mig inte på det och har aldrig gjort det och min brud bryr sig inget om det heller. Men av ren nyfikenhet, hur mycket kostar en sån där laserbehandling?

Priserna verkar variera. Bäst att gå till en klinik och visa ballen för exakt summa.

Från 700 kr:
http://www.vasalakarmottagning.se/?p=p_18&sName=laserbehandling
Citera
2010-07-01, 12:03
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightbreak
Tippar på att de flesta som klagar här är killar, för de underskattar förmånen att ha en inbyggd french tickler

Och kondylom är väl blåsor, dvs större och mer "blås-aktiga" än de du visat, som ju ser precis ut som de övriga... Så jag tippar också på att det är lugnt...

Faktiskt lite osäker, men de ska väll vara mer likt skavsår/sårskorpor?
Citera
2011-02-14, 22:40
Medlem
BocadilloLocos avatar
Det är nog inte kondylom iaf
Citera
2011-05-12, 22:45
Bannlyst
Käka Pleurocaps för säkerhetsskull. Bör försvinna inom 4-6 veckor
Citera
2012-11-13, 20:05
Medlem
Gammal tråd, men känner att det är viktigt att jag nämner detta, har själv haft PPP och det går faktist att få bort.

Tea Tree Oil 100% 3 gånger om dagen ska man applicera med bomulls tuss eller liknande efter att ha tvättat kodden, efter 1 månad är dom borta.

Oljan luktar självaste fan men det funkar Ollonet och skinnet runt om kan börja flagna efter en tid, men inget som gör ont eller liknande, ungefär som gammal hud som lossnar.
Citera
2013-11-01, 23:04
Medlem
Har jag kondylom? Bild -- http://www.ladda-upp.se/bilder/hbjrobxmidefmw/

Kliar inte, gör inte ont men ser ju jävligt sjukt ut

Använd kondom people!
Citera
2013-11-02, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakob82
Har aldrig behövt förklara för någon och har aldrig haft komplex för det. Min nuvarande brud har givetvis lagt märket till det men hon älskar min kuk
Har en mild variant, ingen "Kejsarkrans".
Ingen bryr sig om det, har t o m fått komplimanger för den, böjd lite åt vänster med bronshud.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in