2010-06-30, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oogh
Tydligen har 30% av alla fbkukar penile papules (enligt wikipedia) och jag är grymt tacksam att jag inte har det. Jag vet att det är 100% ofarligt, men fy fan vad det ser vidrigt ut. Tänk att behöva byta ut varenda förspel till att förklara för bruden att det är "normalt"?
Har aldrig behövt förklara för någon och har aldrig haft komplex för det. Min nuvarande brud har givetvis lagt märket till det men hon älskar min kuk
Citera
2010-06-30, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakob82
Har aldrig behövt förklara för någon och har aldrig haft komplex för det. Min nuvarande brud har givetvis lagt märket till det men hon älskar min kuk

Jag menade inte att man alltid skulle behöva förklara, eller att man skulle behöva ha komplex för det
Men jag personligen hade haft otroliga komplex, men det är ju enbart mitt problem

Men som sagt: Gå till läkaren för en (förhoppningsvis) harmlös kontroll, hellre förr än senare!
Ta hand om kuken, karlslok!
Citera
2010-06-30, 15:19
Medlem
tomtemaskinens avatar
Penila papler, är det det som också kallas Kejsarkrans? Fan vad det såg vidrigt ut.
Jag tycker inte att de tre markerade såg ut som något annat än en del av "kransen" så du kan nog vara lugn. Dock tycker jag du ska göra dig av med den där penila papler-grejen, för det ser vidrigt ut.

Edit: Hittade för- och efter-bilder på laserbehandlade penila papler.
http://www.ljcsc.com/pearly_penile_papule_removal_before_after_pictures _1.html

Seså, bara att boka tid.
Senast redigerad av tomtemaskinen 2010-06-30 kl. 15:33.
Citera
2010-06-30, 16:49
Medlem
Varför inte bara gå ner till matbutiken, köpa lite ättika och blanda ut med vatten som du sedan penslar över? Då får du reda på om du har kondylom eller ej.

Blir det vitt = kondylom
Ej vitt = Inte kondylom

Enkelt.
Citera
2010-06-30, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minor11
Varför inte bara gå ner till matbutiken, köpa lite ättika och blanda ut med vatten som du sedan penslar över? Då får du reda på om du har kondylom eller ej.

Blir det vitt = kondylom
Ej vitt = Inte kondylom

Enkelt.
Ahja, nu ska jag och dra och testa mig imorgon iallafall så det blir bra
Citera
2010-06-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtemaskinen
Edit: Hittade för- och efter-bilder på laserbehandlade penila papler.
http://www.ljcsc.com/pearly_penile_papule_removal_before_after_pictures _1.html

Seså, bara att boka tid.
Alltså som sagt tidigare så stör jag mig inte på det och har aldrig gjort det och min brud bryr sig inget om det heller. Men av ren nyfikenhet, hur mycket kostar en sån där laserbehandling?
Citera
2010-06-30, 23:38
Medlem
Jans0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakob82
Alltså som sagt tidigare så stör jag mig inte på det och har aldrig gjort det och min brud bryr sig inget om det heller. Men av ren nyfikenhet, hur mycket kostar en sån där laserbehandling?

Det lär ju kännas knottrigt mot tungan?

Gör det för tjejens skull. Du inser väl att hon inte har mage att gnälla på något sånt.
Citera
2010-06-30, 23:40
Medlem
Dronkens avatar
Sorry Ts. Men detdär såg verkligen riiiiiktigt jävla läskigt ut :S Riktigt äckligt faktiskt Sorry
Citera
2010-06-30, 23:48
Medlem
Whiteliess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jans0n
Det lär ju kännas knottrigt mot tungan?

Gör det för tjejens skull. Du inser väl att hon inte har mage att gnälla på något sånt.

Citat:
Ursprungligen postat av Dronken
Sorry Ts. Men detdär såg verkligen riiiiiktigt jävla läskigt ut :S Riktigt äckligt faktiskt Sorry

Håller med ovanstående. Skriver inte detta för att vara taskig, det är trots allt FB, men fyfan vad din kuk ser ut.

Tror även som ovanstående att många tjejer inte har mage att klaga på en mans penis, att klaga på en mans penis... det är som att slå en kniv i hjärtat. Vilken tjej klarar av något sånt?

Att 1/3 har såna där tror jag inte alls på. Har befunnit mig i alldeles för många omklädningsrum genom åren för att inse att så inte är fallet. Hade förövrigt aldrig hört talas om det tidigare.

Good luck.

Edit: gillar hon att suga din kuk, men framförallt, slicka och dra tungan runt ollon?
Citera
2010-07-01, 00:04
Bannlyst
kort svar ja jag är nästan 100 %
Citera
2010-07-01, 00:58
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whitelies
Att 1/3 har såna där tror jag inte alls på. Har befunnit mig i alldeles för många omklädningsrum genom åren för att inse att så inte är fallet. Hade förövrigt aldrig hört talas om det tidigare.

Varför kollar du på grabbars penisar? Det är lite gay...

TS: Det är inte kondylom och sannorlikt inget annat heller men det är ju aldrig negativt att kolla sig.

De flesta tjejer har ju varit med iallafall 5+ killar och då oftast stött på penila papler tidigare så de är i regel aldrig något som måste förklaras. Att det inte är så kännt bland killar tror jag är för killar i allmänhet inte pratar om sina kukar med varandra...
Citera
2010-07-01, 07:15
Medlem
Lightbreaks avatar
Tippar på att de flesta som klagar här är killar, för de underskattar förmånen att ha en inbyggd french tickler

Och kondylom är väl blåsor, dvs större och mer "blås-aktiga" än de du visat, som ju ser precis ut som de övriga... Så jag tippar också på att det är lugnt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in