2010-06-29, 23:44
Medlem
RonaldoUtds avatar
Vad finns att berätta om henne? Kan konstatera att hon har en exceptionellt het röst. Ser ganska bra ut på de få bilder jag sett. Dock verkar hon precis som alla andra på SR luta väldigt mycket åt vänster. Vilket är sjukt osexigt. Eller har jag fel?
Citera
2010-06-29, 23:45
Medlem
Verdess avatar
Who..? Vad är människan känd för? Har du ingen bild att slänga fram så man kan se om man känner igen människan?
Citera
2010-06-29, 23:49
Medlem
Mehrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
Who..? Vad är människan känd för? Har du ingen bild att slänga fram så man kan se om man känner igen människan?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rebecca_Vinterbarn-Elg
Citera
2010-06-29, 23:52
Medlem
RonaldoUtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verdes
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?ProgramId=3130&Artikel=2007355
Citera
2010-06-30, 00:03
Medlem
Ja det är sjukt osexigt att vara vänster. Men det är ju obligatoriskt för sr-personal, och när det gäller tjejer är det faktiskt sällan ett problem egentligen.

"Vinterbarn Elg" däremot, låter som något som skulle kunna ställa till problem. Diagnos? Hippieföräldrar?

Någon som pallar söka i adelskalendern för att se om det finns där, eller om hon hittat på ett tokigt namn åt sig själv?
Citera
2010-06-30, 00:03
Medlem
BrunoReinfeldts avatar
Född 1980-12-27 så vinterbarn är korrekt, dock är stavningen av Älg under all kritik...
Citera
2010-06-30, 00:18
Medlem
RonaldoUtds avatar
Hon pratar ganska mycket om sin barndom och tidigare liv när hon hörs i P3. Men jag får ändå inget grepp om henne.
Citera
2010-06-30, 13:09
Medlem
tycker hon e grym oavsett! sommarvikarierar hon för Kitty nu eller nåt? skönt med lite omväxling får jag ändå lov att säga.
gillar att hon verkar ha ett djup, och är skön att lyssna på.
Citera
2010-06-30, 14:28
Bannlyst
Med det namnet måste väl hennes föräldrar vara kändisar på något vis?
Vinterbarn (observera att det i folkbokföringen är ett av hennes förnamn)...

Off-topic men när vi ändå är inne på konstiga namn: Härom morgonen satte jag kaffet i halsen när jag läste om en kvinna i Jönköping som heter - Purple Köping!
Kollade på Ratsit, och hon heter tyvärr så på riktigt... Hon är ensam i Sverige om det förnamnet, föga förvånande!
Citera
2010-07-01, 12:39
Medlem
Geres avatar
Citat:
Någon som pallar söka i adelskalendern för att se om det finns där, eller om hon hittat på ett tokigt namn åt sig själv?

Finns inte där, nej.
Citera
2011-07-26, 23:06
Medlem
failings avatar
Lyfter upp en gammal tråd, men hon är minst lika sexig i verkligheten som radioröst. Har haft turen att umgås en hel del med henne.
Citera
2011-07-27, 08:43
Medlem
konsentrations avatar
Är hon en Emo?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto