Får ett jävligt irreterande medelande varje gång jag ska skriva ett nytt mejl.Det håller även på att skicka spam till mina kontakter och till folk jag har skickat till innan som inte ens är bland mina kontakter.
Dear friend:
look:Beautiful China's online store
I recommend to you a very good shopping site : glosale.com
Quality of product is had better, Service is perfect,
Price is had better, Speed of the deliver is very fast.
There are own warehouse and store,
there is customer in the wholeworld, receive customer very high praise.
Email: glosale@188.com
Msn: glosale_01@hotmail.com
Wish we cooperation delectation !
Har scannat datorn med ccleaner, spybot och malwarebytes men inget hjälper även testat byta lösen men ingen framgång.
Någon som vet vad man kan göra för att lösa detta?Det är ju inte kul att hålla på att spamma sina kontakter.
Kollade precis mejlen på en annan data, ok då fick jag upp samma jävla medelande när jag väljer att skriva ett nytt mejl.
Detta måste ju betyda att det ligger något jävla skit inne på hotmailen och gömmer sig.
Någon som haft liknande problem o vet hur man får väck skiten?
Yes, hittade problemet.Visade sig att den text som dök upp hade på något vis lagt sig på personlig epost signatur, så det var bara att radera medelandet och spara, skönt all bli av med skiten.
Yes, hittade problemet.Visade sig att den text som dök upp hade på något vis lagt sig på personlig epost signatur, så det var bara att radera medelandet och spara, skönt all bli av med skiten.
Enklare än jag trodde då. Men hade du IE från början så är det inte helt förjäves att byta imo.