2010-06-29, 22:10
Medlem
Får ett jävligt irreterande medelande varje gång jag ska skriva ett nytt mejl.Det håller även på att skicka spam till mina kontakter och till folk jag har skickat till innan som inte ens är bland mina kontakter.

Dear friend:
look:Beautiful China's online store
I recommend to you a very good shopping site : glosale.com
Quality of product is had better, Service is perfect,
Price is had better, Speed of the deliver is very fast.
There are own warehouse and store,
there is customer in the wholeworld, receive customer very high praise.
Email: glosale@188.com
Msn: glosale_01@hotmail.com
Wish we cooperation delectation !

Har scannat datorn med ccleaner, spybot och malwarebytes men inget hjälper även testat byta lösen men ingen framgång.
Någon som vet vad man kan göra för att lösa detta?Det är ju inte kul att hålla på att spamma sina kontakter.
Citera
2010-06-29, 22:33
Bannlyst
Kör med en annan webbläsare. Explorer suger!
Citera
2010-06-29, 22:41
Medlem
Hur skulle det kunna hjälpa att byta webbläsare?Håller på att scanna datorn nu med onecare safety scanner och hoppas på att det ska hitta något.
Citera
2010-06-29, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stolpskatt
Hur skulle det kunna hjälpa att byta webbläsare?Håller på att scanna datorn nu med onecare safety scanner och hoppas på att det ska hitta något.
Därför att skiten har bakat in sig i den, högst troligtvis.
Citera
2010-06-29, 23:21
Medlem
Ok nu har jag avinstallerat explorer 8 och installerat firefox istället hoppas detta löst problemet.
Citera
2010-06-30, 08:39
Medlem
Kollade precis mejlen på en annan data, ok då fick jag upp samma jävla medelande när jag väljer att skriva ett nytt mejl.
Detta måste ju betyda att det ligger något jävla skit inne på hotmailen och gömmer sig.
Någon som haft liknande problem o vet hur man får väck skiten?
Citera
2010-06-30, 10:51
Medlem
Yes, hittade problemet.Visade sig att den text som dök upp hade på något vis lagt sig på personlig epost signatur, så det var bara att radera medelandet och spara, skönt all bli av med skiten.
Citera
2010-06-30, 13:10
Bannlyst
Citat:
Yes, hittade problemet.Visade sig att den text som dök upp hade på något vis lagt sig på personlig epost signatur, så det var bara att radera medelandet och spara, skönt all bli av med skiten.
Enklare än jag trodde då. Men hade du IE från början så är det inte helt förjäves att byta imo.
Citera
2010-06-30, 19:18
Medlem
Unikos avatar
Citat:

Det där är inte relevant. Det där är scannern som gör att du kan ta emot filer genom MSN Live Messenger.
Citera
2010-06-30, 22:35
Medlem
oj hade samma prblem också nu ere löst
Citera
2010-07-01, 21:29
Medlem
RollerBoySEs avatar
IT-säk -> Windows

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera