2010-06-29, 17:19
Medlem
mannenremixas avatar
Hej, jag har två problem. Vet inte vad som orsakar dessa (om det är virus eller liknande). Hur som helst så låser sig Startfältet när jag startar datorn, vilket gör mig tvungen att gå in i aktivitetshanteraren och stänga av explorer.exe och sedan starta det igen. Det andra problemet att min 1024 x 768 upplösning snarare ser ut som 800 x 600. Någon som tror sig veta vad problemet ligger? Tack!
Citera
2010-06-29, 17:35
Medlem
Vet inte hur det är för dig men jag har börjat få problem med explorern de senaste dagarna att det ser ut att vara sämre upplösning än 1280-1024 som jag har på skrivbordet.
När jag växlade användare nyss så ser det ut som det ska göra men på min inloggning ser det inte bra ut så om någon har en lösning på detta åt oss så vore det toppen.

Edit, fan vad dum man kan vara, det finns ju en rad med ikoner samt "sida" "säkerhet" och "verktyg" under "sida" finns en zoom och min var inställd på 125 %, alltså bara att ändra till 100 % så löste det sig *L*
Senast redigerad av Hazzan11 2010-06-29 kl. 17:39.
Citera
2010-06-29, 18:54
Medlem
mannenremixas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hazzan11
Vet inte hur det är för dig men jag har börjat få problem med explorern de senaste dagarna att det ser ut att vara sämre upplösning än 1280-1024 som jag har på skrivbordet.
När jag växlade användare nyss så ser det ut som det ska göra men på min inloggning ser det inte bra ut så om någon har en lösning på detta åt oss så vore det toppen.

Edit, fan vad dum man kan vara, det finns ju en rad med ikoner samt "sida" "säkerhet" och "verktyg" under "sida" finns en zoom och min var inställd på 125 %, alltså bara att ändra till 100 % så löste det sig *L*

Skönt att det löste sig för en av oss

Har dock fortfarande problem med mitt
Citera
2010-07-08, 09:44
Medlem
airsts avatar
Bump!

Jag har ett snarlikt problem. Har två skärmar, men använder bara en i taget. En platt till vardagssysslor och en CRT till spelande. Problemet är att när jag byter skärm till CRT'n så hänger sig explorer.exe och jag måste avsluta och starta det igen precis som TS. Jag kan dock inte ens ha IGÅNG explorer.exe samtidigt som jag ska spela t.ex. counter-strike, då det körs i 800x600, vilket explorer inte verkar tycka om.

Lösning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in