Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
PS förstår att många vill ha upp Samp igen, men det är nog kört... man slarvade bort halva säsongen, förmodligen i ren depression. Nästa säsong är man nog redo för prime time igen. Vill gärna ha upp ett obskyrt lag som Sassuolo eller Pescara :-)
Haha instämmer. Toro måste bara upp och visst vore det roligt att få se Hellas också men man vill även ha upp ett lag som man inte riktigt har sett eller har sån bra koll på. Delfinerna från Pescara, som rattas av Zeman vore det trevligaste.
Citat:
Ursprungligen postat av magkatarren
Hur ska vi klassificera översittarna i studion?
Birro - Roma
Hussfelt - Milan
Åslund - Inter
Bank - destination unknown
Birro - Roma
Hussfelt - Milan
Åslund - Inter
Bank - destination unknown
Hussfelt är garanterat Milanista, säger någon något annat så måste denne person ljuga. Åslund gillar Napoli, något han även har erkänt på Twitter.
Jag får ursäkta min frånvaro från denna underbara tråd men det har liksom inte blivit av att man går in och skriver, måste bättra mig där! Självklart så följer man calcion varje helg och Inter i synnerhet, något som inte har varit en dans på rosor denna säsong. När Strammaccioni blev klar för att ratta laget i dessa återstående matcher av säsongen så hoppades man på att få se lite yngre förmågor spelas in i laget men nej, han förlitar sig på det äldre gardet som även Leo gjorde. Varför kan inte tränarna se att dom äldre spelarna är slut som fotbollsspelare? Eran är över.
Självklart så kan man inte BARA slänga in yngre spelare för det skulle inte heller funka men nu när säsongen är i princip över (det ska mycket till för att kamma hem en CL-plats) så kanske det är på sin plats att spela in lite yngre spelare från de egna leden eller ge speltid till ex nyförvärvet Juan eller andra spelare som inte har fått spela så mycket.