Resultat: .
0%
röster
2012-02-25, 16:15
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Nocerino V.Bommel och Muntari. Tror aldrig jag har sett ett sämre mittfält i ett topplag. De två förstnämnda har gjort det riktigt bra men Muntari?

Fast så är det du och en annan användare som numera är avstängd resonerar kring vartenda mittfält Milan ställt upp med de två senaste åren. Förstå mig rätt, jag är också kritisk, men vafan. van Bommel är världsklass och Nocerino har överträffat alla förväntningar så här långt. Muntari såg helt okej ut mot Cesena. Bara att inse att Milans omklädningsrum är ett kapitel för sig.
2012-02-25, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
Tycker du överdriver kraftigt.
Inte fan är det ett mäktigt mittfält, men åtminstone Van Bommel och Nocerino är i min bok två mittfältare som alltid levererar det som förväntas av dem. Stabila som fan och då du påstår det är det sämsta mittfält du skådat (hos ett topplag) så undrar man ju hur du kan få bäring i det uttalandet med 2/3 av mittfältet i de spelarna.

Muntari är väl ett kapitel i sig, men Milans alternativ är ju få.
Man hoppas väl att hans klubbbyte gett en nytändning, påstår inte han var enorm på något sätt men tyckte det såg helt okej om än väldigt ringrostigt ut sist.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Fast så är det du och en annan användare som numera är avstängd resonerar kring vartenda mittfält Milan ställt upp med de två senaste åren. Förstå mig rätt, jag är också kritisk, men vafan. van Bommel är världsklass och Nocerino har överträffat alla förväntningar så här långt. Muntari såg helt okej ut mot Cesena. Bara att inse att Milans omklädningsrum är ett kapitel för sig.

Haha! Visste direkt att jag skulle få näbbar och klor i ansiktet. Visserligen är Milans omklädningsrum en gåta, alla som entrar det rummet överpresterar.

Som sagt. Nocerino och V.Bommel kan jag förstå, dessa har ju faktiskt stått för en del bra prestationer den här säsongen. Men Muntari? Bara hoppas att han skeppas någonstans långt bort i sommar.
2012-02-25, 16:23
Medlem
David Pruttons avatar
För övrigt har du en fantastisk avatar.

Saknar den spelaren enormt, tänk om han hade varit på planen ikväll.
2012-02-25, 16:23
Medlem
snillet_1s avatar
Tycker att ett stort problem ligger i hur väl van Bommel åldras, han är knappast en duvunge nu och blir bara äldre. Vem vet hur han spelar om ett år?

Någon näbb vet jag inte om jag besitter, skulle väl vara Prutton då...
2012-02-25, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
För övrigt har du en fantastisk avatar.

Saknar den spelaren enormt, tänk om han hade varit på planen ikväll.

Cassano ligger fortfarande topp i assistligan...vilket säger en del om hans inflytande i laget. Jag tror och hoppas att han får avsluta med en CL-titel i Milan.

Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Tycker att ett stort problem ligger i hur väl van Bommel åldras, han är knappast en duvunge nu och blir bara äldre. Vem vet hur han spelar om ett år?

Någon näbb vet jag inte om jag besitter, skulle väl vara Prutton då...

Så sant. V.Bommel är väl 34? Det är ingen ålder egentligen, men att spela för en klubb som Milan är inte lätt och ändå hålla den nivån han gör.

För övrigt måste jag lyfta upp Javier Zanetti i denna diskussion. När tar han slut? Tror seriöst att jag kommer bryta ihop den dagen han lägger skorna på hyllan. Samma gäller Totti, Di Natale, Di Vaio och alla andra fantastiska fanbärare. Förutom Ambrosini.
2012-02-25, 17:15
Bannlyst
Nu ska jag ut och äta på resturang sen till tunnelbarnan och åka till sansiro. Jag hoppas på det bästa.
2012-02-25, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurka500
Nu ska jag ut och äta på resturang sen till tunnelbarnan och åka till sansiro. Jag hoppas på det bästa.

75000 Milanistas mot 5200 Juventinis på San Siro ikväll.
2012-02-25, 17:34
Medlem
Saandros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
75000 Milanistas mot 5200 Juventinis på San Siro ikväll.

Kommer ju bara höra Juventinos ändå. Som det brukar vara på San Siro.
2012-02-25, 18:11
Medlem
Abughosts avatar
Tippar på 11-0 till AC Milan ikväll!

God kväll mina söner!

*EDIT* Jag vet inte varför jag är taggad, antagligen för att Zlatan inte är med..
Skulle vilja se vad Pato gör ikväll, Btw tippar på att han går sönder och inte gör ett jävla piss.
Hoppas Robinhos "form" håller i sig iallafall.
2012-02-25, 19:59
Medlem
Kalevras avatar
Genoa - Parma, 7 (!) minuter tillägg och då sätter en frispelad Palacio sitt andra mål för kvällen i nittiofemte minuten. 2-2. Tycker lite synd om Parma som hade många fina anfall (Biabiany och Giovinco snurrade på ganska bra) i en match som var svänging och med många gula kort.

edit: Någon som vet hur det gick med Floccari?

Nu är det fullt fokus på kvällens (säsongens?) höjdpunkt mellan Milan och Juvents!
Forza Milan!
2012-02-25, 21:37
Medlem
Herr-Pumps avatar
Vi undrar här varför Juventus kallas för den gamla damen? Har sökt runt lite men inte hittat någon riktig förklaring
2012-02-25, 22:42
Medlem
snillet_1s avatar
Ah, det här innehöll allt. Tveksamma domslut, fula tacklingar, fina dribblingar... Ah.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in