Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Trollar du?
Men ja, Dumitru är ju bamseblåneger så enligt dig är han väl inte svensk om du ska gå in och leka definitionsmästare.
Årets backlinje är ju Sampdoria. Sampdorias höstbacklinje, för att vara korrekt.
Vilka spelare är fel? Cossu som drar Cagliaris offensiv helt själv? Dias som nästan är viktigare än Hernanes? Silvestre som varit fenomenal i Catania? Vilka mittbackar tycker du utmanar? Spelare som spelat hela säsongen?
Men pajas, jag skiter väl i att Dumitru är blåneger, jag är ingen jävla nazist.
Hur kan du få till han som Svensk? Hans farsa är från Rumänien och hans morsa är Brasse, och han spelar för Italiens u21-lag, han kanske är uppväxt i Sverige .. det är en annan femma. Men han har valt sitt land, och det är Italien.
Sedan tar du fram Sampdorias höstbacklinje ..

Du skojar? Meningen med årets backlinje är väl att ta en backlinje som funkat hela säsongen? Inte ens Samps "höstbacklinje" skulle slagit Milans "höstbacklinje". Antingen är du en Doriasupporter som fortfarande är på dekis efter att ha sett sitt lag åka ner till Serie B eller så kan du inte fotboll. Jag gissar på en blandning av både och.
Cossu ska inte spela på miffältet, Cossu är en renodlad trequartista, Cossu har inte styrkan för att spela som mittfältare. JAG är en Cossu-fan, och det jag säger har jag stenkoll på.