Resultat: .
0%
röster
2011-05-02, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Riktigt bögig tendens i tråden nu.

+1

Tycka andra män är snygga? Tydlig homo-egenskap. Lägg ner.

Milans hemmatröja 2011/2012. De smalare ränderna är retro och iallafall jag tycker de är riktigt snygga. Det som förstör är att det är för mycket vitt - det på axlarna och ute på armarna är inte alls snyggt, men kanske vänjer man sig. Rossonero=rödsvart, förstår inte varför dom då gör halva tröjan vit. Kanske Adidas som ville få till sitt tydliga "three stripes brand" ? I matchen mot Cagliari kommer Milan spela med nästa års tröja sägs det.

Bortatröjan, om den källan stämmer, blir ju sjukligt snygg. Den har dom verkligen lyckats med.
Senast redigerad av Calciatore 2011-05-02 kl. 21:37.
2011-05-02, 21:36
Medlem
Villons avatar
Citat:
Tycker nog snygg-Marco var som stiligast när han hade långt hår i Genoa och såg ut som Jim Morrison.

Riktigt bögig tendens i tråden nu.
Jag hänger på genom att konstatera att även jag verkar ha svårt att få en Italiensk anfallares utseende ur huvudet, men i mitt fall är inte Borriello.

Jag hade tänkt spendera kvällstimmarna med att kolla på den första Hannibal Lecter-filmen, alltså Manhunter från 1986, men jag stör mig så in i helvete på att William Peterson ser ut exakt som Giampaolo Pazzini! Kolla bara:

http://www.imdb.com/media/rm1956493312/tt0091474

http://www.imdb.com/media/rm1939716096/tt0091474

Det är gravt distraherande, vet inte hur jag ska tackla det.
2011-05-02, 22:02
Medlem
David.s avatar
Äh, det brukar ju oftast skina igenom förr eller senare. Det går helt enkelt inte att prata fotboll med inbitna läderhudade calciolälskande bandieras från Sicilien i all evighet utan att till sist hamna på just fagra anleten.

Menar bara att oddset på att diskussionen skulle tagit form i Premier League-tråden ändå varit något högre. "No homo."
2011-05-02, 22:43
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villon
Jag hänger på genom att konstatera att även jag verkar ha svårt att få en Italiensk anfallares utseende ur huvudet, men i mitt fall är inte Borriello.

Jag hade tänkt spendera kvällstimmarna med att kolla på den första Hannibal Lecter-filmen, alltså Manhunter från 1986, men jag stör mig så in i helvete på att William Peterson ser ut exakt som Giampaolo Pazzini! Kolla bara:

http://www.imdb.com/media/rm1956493312/tt0091474

http://www.imdb.com/media/rm1939716096/tt0091474

Det är gravt distraherande, vet inte hur jag ska tackla det.

Jag tyckte framför allt William Petersen är extremt lik Peter Eriksson, MP:s gamla språkrör...

Den där gamla Manhunter är en ruskigt bra film, måste ha sett den 5-6 gånger.

Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Bortatröjan, om den källan stämmer, blir ju sjukligt snygg.

Tycka en tröja är sjukligt snygg är ju mer bögigt än att kommentera hur stilig Marco Träben är.

- F.G
2011-05-02, 22:59
Medlem
Vafan, här hänger man med 4522 i matchtråden ett tag och kommer tillbaka till "hitta bögen".

Milans retrohemmatröjor faller mig inte i smaken. För smala ränder och de vita på axlarna? Nej. Bortatröjorna var som sagt snygga.

Milans ovilja att skriva kontrakt med Seedorf och Pirlo pekar på att de kommer att försvinna. (Även om det är lite märkligt att Seedorf är modell för nästa års tröjor). En missräkning då det gäller Pirlo som håller ett antal år till på yttersta toppnivån. Hans spelstil lider inte av att han blir äldre. Han lever på sitt geni och känsliga fötter.

Om Pirlo hamnar i Juventus så kan de bli hur bra som helst.
2011-05-02, 23:02
Medlem
Fula Gubbens avatar
Själv känner jag mig lite trakterad av idén att Pirlo ska hamna i en mellanstor klubb och där regera totalt som spelmotor, och på så vis lyfta hela laget till stordåd. Men han är nog för het på marknaden fortfarande för att någon av mittengängen ska ha råd.

Jahapp, Lazio fuckar upp i en viktig match igen, eller vad man nu ska kalla det. Finns en del spänning kvar i serien fortfarande.

- F.G
2011-05-02, 23:03
Medlem
Saandros avatar
Orättvis men jävligt skön vinst för Juventus! Juve spelade skit hela tiden och var tillbakapressade från 20nde minuten typ.

Det gör ännu mer ont att vi inte tog 3 poäng mot Catania nu..
2011-05-02, 23:06
Medlem
Citat:
Själv känner jag mig lite trakterad av idén att Pirlo ska hamna i en mellanstor klubb och där regera totalt som spelmotor, och på så vis lyfta hela laget till stordåd. Men han är nog för het på marknaden fortfarande för att någon av mittengängen ska ha råd.

Jahapp, Lazio fuckar upp i en viktig match igen, eller vad man nu ska kalla det. Finns en del spänning kvar i serien fortfarande.

- F.G
Jo jag håller med. Ett par år till, sedan göra en "Baggio" i Brescia. Som ju dessutom är där han startade. Hade varit stort.

Edit:
Äh, vafan! Jag lägger till en länk där de båda genierna visar upp sig i Brescia:
http://www.youtube.com/watch?v=owN0W1c90zw
Senast redigerad av Brille68 2011-05-02 kl. 23:10.
2011-05-02, 23:14
Medlem
Villons avatar
Citat:
Jag tyckte framför allt William Petersen är extremt lik Peter Eriksson, MP:s gamla språkrör...

Den där gamla Manhunter är en ruskigt bra film, måste ha sett den 5-6 gånger.
Ähh vad fan, ansiktsbehåringen, håret och kavajen kanske är lite Eriksson, men blicken och anletsdragen är Pazzini.

Utmärkt film, ja.
2011-05-02, 23:16
Medlem
FabioAugustos avatar
Äh. Borriello är snygg, säger man något annat är man bög. Jag försöker hitta gamla Borriellotröjor, men so far utan framgång.

"Omvandling Allegri" på gång på Milans mittfält? Ut med Robert Pires den äldre-joggarna (stilen som ser ut som att man småspringer på tårna i ett par badtofflor) på mittfältet, in med lite mer grinta? Jag har ingen aning om hur Ganso spelar, men Milanfansen kanske får vänja sig vid van Bommeltacklingar snarare än Pirlopassningar i framtiden också. Jag kan tänka mig att spelare som van Bommel, Sokratis (eller blev han klar innan Allegri blev det?), Emanuelson och Boateng är spelare som Allegri bett om.
2011-05-02, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FabioAugusto
Äh. Borriello är snygg, säger man något annat är man bög. Jag försöker hitta gamla Borriellotröjor, men so far utan framgång.

"Omvandling Allegri" på gång på Milans mittfält? Ut med Robert Pires den äldre-joggarna (stilen som ser ut som att man småspringer på tårna i ett par badtofflor) på mittfältet, in med lite mer grinta? Jag har ingen aning om hur Ganso spelar, men Milanfansen kanske får vänja sig vid van Bommeltacklingar snarare än Pirlopassningar i framtiden också. Jag kan tänka mig att spelare som van Bommel, Sokratis (eller blev han klar innan Allegri blev det?), Emanuelson och Boateng är spelare som Allegri bett om.
Om vi tänker tillbaka på tiden i Cagliari så har du en poäng med ett fysiskt och hårt arbetande mittfält. Men han använde Cossu som trequartista. Geniet med briljanta passningar.

Så det ena utesluter inte det andra, så länge det finns en balans. Dvs man måste skapa utrymme för genierna.
2011-05-02, 23:32
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Så det ena utesluter inte det andra, så länge det finns en balans. Dvs man måste skapa utrymme för genierna.
Till skillnad från Lippi då, eller hur menar du?

Ibland är benägenheten till eko rätt stor här i tråden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in