Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Skön kväll för il calcio. Att det ska sitta så förbannat hårt inne för Roma i CL då! Men jag är imponerad över deras vändning, stort att Totti fick avgöra också. Milan tog verkligen en stabil seger.
Roma bjöd på andra målet och blev ganska nerpressade första halvleken. Trodde aldrig dom skulle vända men när Borriello reducerar tidigt i andra halvleken så ändras attityden i laget helt och förvandlas från 11 loja vargar till 11 hungriga vargar och kör hög press vilket satte målvakten Kraft och hans backlinje i flera svåra situationer.
Menez går från klarthet till klarthet och visar kämparanda som jag inte såg förra säsongen, inte nog med att han assisterade till reduceringen utan han var överallt på plan, defensivt såväl som offensivt. Med Vucinic på andra sidan så ser det mycket giftigt ut om båda är i form.
Sedan måste jag bara säga: Hur stora lungor har Riise egentligen? Norrmannen sprang fram och tillbaka konstant!
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
fan va jobbigt för inter. massa skador och sen etoo.
Frågan är vem ska axla Eto'os roll som målgörare, Milito måste komma igång nu annars så lär Inter sjunka längre ner i tabellen. Mycket tungt att bli av med honom i 3 matcher.