Nu ber jag om lite hjälp igen.
Skulle egentligen åkt o sett Viola-Parma i slutet på september men det sket sig då dom fick för sig att lägga matchen på måndagen.
Därför blir det Bologna - Milan på onsdagen, vilket inte är fy skam, men helgen kommer kännas ack så tom om man inte kan trycka in en match där med.
Som läget ligger är alternativet att ta en biltur upp till Spezia på Lördagen för lite Serie B-fotboll. Alternativt Siena, men uppgifterna går isär huruvida dom spelar på lördag eller söndag. Ett jävla gissel med ej samstämmiga uppgifter och dåligt uppdaterade hemsidor.
Eftersom vi flyger tillbaka från Venedig på måndagen så finns även möjligheten att ta en tripp över till Verona för att se Hellas - Livorno vilket lockar mig mest

Dock slog det mig att Hellas och Livorno knappast kan vara särskilt goda kamrater. Är detta något av en högriskmatch? Farsgubben hade nämligen ingen lust att få en kniv i baken som sista minne från Italien.
Sista alternativet är väl att gräva fram något Lega pro-match, vilket inte alls är fy skam. Skulle gärna sett någon sådan också om tid fanns, men där är ju hemsidorna om möjligt ännu risigare. Dessutom verkar det vara ont om lag på en någorlunda duglig nivå runt omkring Venedig. Vad fan har hänt med Venezia egentligen? Har Filippo Maniero slutat göra mål?
Nåväl, lite hjälp från någon kunnig skulle uppskattas. Är ett djävulskap att planera det här.