Resultat: .
0%
röster
2013-09-01, 20:17
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Jag var på väg att få viss hybris - men så tänkte jag efter: vad är det för lag vi har mött egentligen? Två nykomlingar. Så nej...

Men att vinna mot lag som backar hem så uppenbart och att man INTE släpper in de där sena reduceringarna som gör att hela laget faller ihop sista 30 är ett stort steg i rätt riktning. Det brukar ju vara en pina att se matchen mot dessa typer av motstånd. Det känns lite 03/04 av den här inledningen.
2013-09-01, 22:52
Medlem
Riktigt bra match mellan Geona och Fiorentina! Överraskande många mål..
2013-09-01, 23:58
Medlem
JayGatsbys avatar
Hur är Llorentes status? Får han spela något?
2013-09-02, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Hur är Llorentes status? Får han spela något?

Hitintills har han endast spelat i träningsmatcher. Det är väl inte direkt enkelt att ta en plats framför Tevez och Vucinic, men jag är övertygad om att han kommer att få spela inom sin tid, i den inhemska cupen inte minst. Av det jag sett av honom tycker jag inte att han är så himla duktig som alla verkar tro, men får väl hoppas att han utvecklas under säsongen.
2013-09-02, 12:37
Medlem
Vad är statusen på giovinco? Frysbox eller får han spela?
2013-09-02, 13:22
Medlem
gato12s avatar
Hur bra är Viviano egentligen?

Ryktas till Arsenal nu.
2013-09-02, 14:41
Medlem
Spinnacers avatar
Kaká har återvänt . Tycker det är härligt, oavsett vad experterna tycker. Han kom gratis och han har tagit en -50% lönesänkning om inte mer.

Spännande slutspurt på mercaton nu, några Serie A-relaterade nyheter.

# Pågående Libor Kozak till Aston Villa, Burak Yilmaz till Lazio
# Borini och Dossena till Sunderland
# Gargano och Joel Obi till Parma
# Rykte - Quagliarella till Roma
# Luca Marrone till Sassulo
# Rykte - Astori till Milan eller Roma
2013-09-02, 17:02
Medlem
Nebulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spinnacer
# Rykte - Astori till Milan eller Roma

Vad var det egentligen som hände i affären med Astori till Napoli? Förstod det som att affären i princip var klar. Handlade det om att Astori inte ville dit eller var budet för lågt? Känns som att Astori hade varit bättre än Skrtel som ju Benitez så gärna vill ha.
2013-09-02, 17:44
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Hur bra är Viviano egentligen?

Ryktas till Arsenal nu.

Inte alltför bra tyvärr. Han blev petad i Fiorentina och hamnade sedermera i Palermo som åkte ur. Skulle tro på att han blir reserv i Arsenal i så fall.
2013-09-02, 23:46
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Hur har Gomez skött sig i Fiorentina? Jag såg att han gjorde två mål igår, varav det ena var på straff. Hur såg det ut vid straffen? Rossi hade ju kunnat göra hattrick men "lät" Gomez slå den.
2013-09-03, 11:13
Medlem
Reporting from Zürich!

Strålande sol och ett relativt tomt centrum, schweizarna har semester i September vad jag förstår. Sitter på ett café med en färsk Gazzetta och myser. Förstasidan domineras så klart av Kakas ritorno till Milan, det är en bild där han står på en balkong i Milan-tröja och tar emot folkets jubel. Så jävla fin värvning tycker jag, lobbade lite för den i Silly-tråden. Man kan inte förvänta sig att Kaka är i närheten av lika bra som han var när han lämnade, men kommer han upp i hälften så god form som när han var som bäst är det en grym värvning. Tror han kommer fylla trequartista rollen betydligt bättre än Boateng, dock får kanske defensiven lida lite mer.
2013-09-03, 11:21
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellebelle
Reporting from Zürich!

Strålande sol och ett relativt tomt centrum, schweizarna har semester i September vad jag förstår. Sitter på ett café med en färsk Gazzetta och myser. Förstasidan domineras så klart av Kakas ritorno till Milan, det är en bild där han står på en balkong i Milan-tröja och tar emot folkets jubel. Så jävla fin värvning tycker jag, lobbade lite för den i Silly-tråden. Man kan inte förvänta sig att Kaka är i närheten av lika bra som han var när han lämnade, men kommer han upp i hälften så god form som när han var som bäst är det en grym värvning. Tror han kommer fylla trequartista rollen betydligt bättre än Boateng, dock får kanske defensiven lida lite mer.
Men helvete då. Visserligen strålande sol i Stockholm också, men inte fan sitter man vid något cafébord, och ingen gazzetta så långt ögat når.

Frågan på allas läppar: när får vi se Kaká på mercato libero?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in