Resultat: .
0%
röster
2010-10-15, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Fråga inte mig, däremot finns det andra här i tråden som varit på plats i Italien och känner till både städer och arenor i god detalj.

För att kunna visa upp lite s k value added med denna post så meddelas härmed att TV4 Sport äntligen plockat på sig en Genoa-match, och inte mot vilka som helst heller:

Lördag 16/10
20:40 AS Roma - Genoa

Kul för dig, då får du se en seger till råga på allt!
2010-10-15, 17:16
Medlem
Fina matcher i helgen. Blir kul att få se om Fiorentina kan rå på Sampdoria. Föehoppningsvis sänker Ljajic dem! Samt så spelar ju vackra milan hemma mot chievo. Hoppas att mitt älskade milan bjuder upp på sambafotboll likt mot lecce första omgången!
2010-10-15, 17:23
Bannlyst
Riktigt bra matcher i helgen. Hoppas Genoa spelar bra trots att jag håller på Inter. Hoppas samtidigt att Milan torskar. Ska inte mycket till.
2010-10-15, 17:35
Medlem
Milan kommer inte torska. 2-0 blir det för Milan, vi kommer radera ut chievos passningsspel!
2010-10-15, 19:28
Medlem
Citat:
Fråga inte mig, däremot finns det andra här i tråden som varit på plats i Italien och känner till både städer och arenor i god detalj.

För att kunna visa upp lite s k value added med denna post så meddelas härmed att TV4 Sport äntligen plockat på sig en Genoa-match, och inte mot vilka som helst heller:

Lördag 16/10

Hur har Genoa spelat hittills? 0-3a ska väl inte vara för mycket begärt eller?
2010-10-15, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
hahaha. nepp.

Vem annars då? Facisterna nazio? hmmhmhmhm
2010-10-15, 22:57
Medlem
Knotknets avatar
Citat:

Lördag 16/10

Då hoppas jag nån annan kan svara på frågan. Hur får man lättast tag i biljetter till Brescias hemmamatcher och är det risk att det blir slutsålt? Matchen det gäller är Brescia-Napoli. Skicka gärna pm jag vet att frågan är lite ot.
2010-10-15, 23:13
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Då hoppas jag nån annan kan svara på frågan. Hur får man lättast tag i biljetter till Brescias hemmamatcher och är det risk att det blir slutsålt? Matchen det gäller är Brescia-Napoli. Skicka gärna pm jag vet att frågan är lite ot.

Köp på plats, simple as that.
2010-10-15, 23:59
Medlem
Ozknybergs avatar
Citat:

Lördag 16/10

Först ut är ju Milan - Chievo som jag missar pga match för min egen del. Kommer garanterat att bli en storvinst för Milan, alternativt att Chievo parkerar spelarbussen för att sedan förlora med 1-0 i slutet av matchen. Dock så ska man inte underskatta dom flygande åsnorna som kan ställa det genom vassa kontringar.

Sedan så kanske man missar Roma - Genoa (kan bli en grym match förövrigt) om man väljer att ta till flaskan, får se hur det blir. Sedan så smäller det på söndagen, Cagliari - Inter som man absolut inte kommer att missa! 3 poäng borta på Sardinien vore fint.
2010-10-16, 00:44
Medlem
Förstår mig dock inte på söndagens kvällsmatch - som brukar vara "helgens höjdpunkt" - som är Bari-Lazio. Den matchen lockar knappast lika många tittare som exempelvis Roma-Genoa eller Milan-Chievo så varför är just den på söndagen? Har det att göra med CL i veckan som de lägger om matcherna?
2010-10-16, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calciatore
Förstår mig dock inte på söndagens kvällsmatch - som brukar vara "helgens höjdpunkt" - som är Bari-Lazio. Den matchen lockar knappast lika många tittare som exempelvis Roma-Genoa eller Milan-Chievo så varför är just den på söndagen? Har det att göra med CL i veckan som de lägger om matcherna?

antagligen.
2010-10-16, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guberti
Vem annars då? Facisterna nazio? hmmhmhmhm

hahaha. snälla säg inte att du är rumpanista? bildade av facister och allt hahahaha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in