Resultat: .
0%
röster
2013-01-18, 14:05
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Ändå 5 före.

5?
2013-01-18, 15:47
Medlem
Klopeks avatar
Så lätt var det att ge tillbaka Napoli tre poäng.

Vad hände med Juventus två ligaguld guld som vi blev av med, inte dax att ge tillbaka dom också?

Jävla trams säger jag bara, alla andra klubbar särbehandlas gentemot Juventus för att klubbarna har sämre meriter.

Fattas väl bara att något mer händer, tex smutsen (inter) ska sno ett nytt guld eller något annat, för vinna av egen kraft kan inte smutsen göra.
2013-01-18, 16:49
Medlem
David Pruttons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Så lätt var det att ge tillbaka Napoli tre poäng.

Vad hände med Juventus två ligaguld guld som vi blev av med, inte dax att ge tillbaka dom också?

Jävla trams säger jag bara, alla andra klubbar särbehandlas gentemot Juventus för att klubbarna har sämre meriter.

Fattas väl bara att något mer händer, tex smutsen (inter) ska sno ett nytt guld eller något annat, för vinna av egen kraft kan inte smutsen göra.

Ditt högtravande, imbecilla och arroganta fanskap.

Du representerar en typ av supporter som jag verkligen har svårt för.
Du tillhör den kategorin som är övertygad om att hela världen cirkulerar kring dig och ditt äckliga lag.

Väx upp någon gång, för fan.

Under tiden i verkligheten verkar det som Ghirardi är överens med Donadoni om att han leder laget även nästa säsong. Inget verkar vara skrivet men "Donadoni är en man som står vid sitt ord!" kommenterar Parmas ordförande i samband med de alltmer intensiva ryktena som placerar den gode Donadoni i Milan. Viktigt säger jag!

Källa: Klubbens hemsida
2013-01-18, 17:20
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
Ditt högtravande, imbecilla och arroganta fanskap.

Du representerar en typ av supporter som jag verkligen har svårt för.
Du tillhör den kategorin som är övertygad om att hela världen cirkulerar kring dig och ditt äckliga lag.

Väx upp någon gång, för fan.

Under tiden i verkligheten verkar det som Ghirardi är överens med Donadoni om att han leder laget även nästa säsong. Inget verkar vara skrivet men "Donadoni är en man som står vid sitt ord!" kommenterar Parmas ordförande i samband med de alltmer intensiva ryktena som placerar den gode Donadoni i Milan. Viktigt säger jag!

Mmm mitt "äckliga" lag är bäst i Italien, du ditt patetiska fittnylle och det kan jag förstå sticker i ögonen.

Hade man varit Napolisupporter och suttit och försvarat dom hade man fått en klapp på huvudet, det pågår en anti-Juve kampanj i det dolda från alla håll på alla instanser just för att lagen är rädda för Juventus sportsliga framgångar. Skiter väl i om du kallar det "att allt krestar runt mitt lag".

Sug min svart-vita scudetto dolme när säsongen är slut

Du håller säkert på smutsen
2013-01-18, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David Prutton
...

Donadoni är en hederlig man i en smutsig värld. Hans avsked från Cagliari var fan inte snyggt, och beklagades från fansens håll. Han skulle dock inte fortsatt polemiken...

Dessutom var han en fantastisk och synnerligen klok spelare. Och så är han snygg och klär sig snyggt. Dvs en man som är lätt att tycka om.

Jag trodde att han skulle få snabbare och större erkännande som tränare. Men resultaten har inte riktigt kommit. Förrän kanske nu...

@Klopek; tagga ner.
2013-01-18, 20:55
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Mmm mitt "äckliga" lag är bäst i Italien, du ditt patetiska fittnylle och det kan jag förstå sticker i ögonen.

Hade man varit Napolisupporter och suttit och försvarat dom hade man fått en klapp på huvudet, det pågår en anti-Juve kampanj i det dolda från alla håll på alla instanser just för att lagen är rädda för Juventus sportsliga framgångar. Skiter väl i om du kallar det "att allt krestar runt mitt lag".

Sug min svart-vita scudetto dolme när säsongen är slut

Du håller säkert på smutsen

Det är bland annat på grund av fans som som dig som gör att jag ibland skäms över att heja på Juve
2013-01-18, 21:01
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Det är bland annat på grund av fans som som dig som gör att jag ibland skäms över att heja på Juve

David Prutt i byxan, la nivån när han gjorde ett försök att förnedra mig, där jag kontra och la mig på samma nivå. Läs vad han skrev istället. Jag skäms över att han drog ner nivån som han var orsaken till.
2013-01-18, 22:52
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
David Prutt i byxan, la nivån när han gjorde ett försök att förnedra mig, där jag kontra och la mig på samma nivå.

Förnedra? Du skrev vad du skrev och han var rätt "spot on" vad gällde analysen av dig. Vill du slippa sådana saker i framtiden så får du sluta att se dig som ett offer för att du är ett Juvefan. Dig är det fan inte synd om och att påstå att det är det är bara osmakligt.
2013-01-18, 23:34
Medlem
Varken Klose eller Konko är uttagna i truppen till Palermo-Lazio imorgon. Dessutom rapporteras det att en bookmaker i England mottagit ett spel 250.000 pund på Palermo-vinst imorgon... Det blir intressant att se hur vissa spelare uppträder...

Senare på kvällen ställs Juve mot Udinese, utan Pirlo, Chiellini, Marchisio och Quagliarella.

För några veckor sedan var allt ett helvete för napoletani, efter den här helgen kan de mycket väl dela förstaplatsen med Juventus.
2013-01-19, 00:12
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002
Senare på kvällen ställs Juve mot Udinese, utan Pirlo, Chiellini, Marchisio och Quagliarella.

För några veckor sedan var allt ett helvete för napoletani, efter den här helgen kan de mycket väl dela förstaplatsen med Juventus.

Ja när ett toppforms Udinese möter Juve som står utan de ovan nämnda samt Asamoah ser jag inget annat än en fjärde förlust för Juve.

Känns som att den enda livlinan som finns är om snöovädret skjuter upp matchen
2013-01-19, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Försöksdjur
Ja när ett toppforms Udinese möter Juve som står utan de ovan nämnda samt Asamoah ser jag inget annat än en fjärde förlust för Juve.

Känns som att den enda livlinan som finns är om snöovädret skjuter upp matchen

Juventus skulle behöva en spelare som kan stiga fram i sådana här svåra situationer. Någon med lojalitet. Någon med förmåga att avgöra matcher. Någon som kan göra mål...

Del Piero gjorde fyra mål för ett par timmar sedan.
http://www.youtube.com/watch?v=Z3-2mcQcd8U

*

Romas semifinal mot Inter, som skulle ha spelats 30:e januari, blev flyttad till 17:e april. Roma bad Cagliari att flytta Serie A-matchen som skulle spelas den första februari. Tror inte att Cellino var så sugen på att hjälpa till.
Senast redigerad av Brille68 2013-01-19 kl. 11:06.
2013-01-19, 13:04
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Juventus skulle behöva en spelare som kan stiga fram i sådana här svåra situationer. Någon med lojalitet.

Du påstår alltså att Mirko Vucinic INTE är denna spelare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in