Citat:
Ursprungligen postat av cyberkalle
Vafan satt igår på jobbet och följde tråden men var jag verkligen packad redan då för allt är borta.
Har till pizzabagarnas ära köpt min första Italienska öl Peroni får hoppas den slinker ner.
Bologna-Lazio på måndag finns det chans för Bologna att vinna?
Tänkte spela på dom nämligen.
Nastro Azzurro förmodar jag. Ok öl, som är underskattat. Men det finns många från andra länder som är godare. Även jag har några hemma.
Serie A är svårtippat. På Bet365 så har Juventus det lägsta vinnaroddset denna omgång med 1,7. Det tror jag inte att du finner i någon annan liga.
Bologna har ett fantastiskt anfallspar i form av Diamanti och Gilardino, och Lazio saknar Klose. Men jag hade inte spelat mina hårt ihoptjänade pengar på Bologna…
Citat:
Ursprungligen postat av Vivoli
…
Hm, "arab-driven skitsylta". Trampade jag själv i klaveret nyss?

Det är svårt och trist att vara PK, lyckligtvis behöver du inte bry dig här.
Jag vill ha upp Hellas av samma anledning som du fruktar det. Jag gillar olika…
Citat:
Ursprungligen postat av viwil002
…
Atalanta-Parma, omgångens finsmakarmatch?
Nej nej nej… Cagliari mot Chievo…
Står i köket och fixar, så jag missar dagens drabbningar. Jag har en date med min fru. Min son ska försöka hålla mig underrättad om vad som händer.
Citat:
Ursprungligen postat av Saandro
Hoppa inte på Peroni nu! Det är den enda jag dricker när det gäller alkohol och öl. Började med Newcastle men tröttnade på det mörka. Hittade Peroni och blev kär. Den är riktigt fin! Tänker på Del Piero varje gång jag dricker den.
Padova… en självklar association.