Resultat: .
0%
röster
2012-06-13, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Bögcirkusen inom landslaget fortsätter. Journalisten Cecchi Paone påstår nu att han haft sexuella förbindelser med en spelare i landslaget och att ytterligare en är homosexuell. Vad är denna Cecchi för lirare egentligen?

Pirlo och De Rossi.
2012-06-13, 21:15
Medlem
David.s avatar
Jag har varken sett några officiella siffror eller hört vad som sagts konkret, men om summorna ens är i närheten av beloppet som jag såg tidigare så är det bara att lyfta på hatten och återigen berömma Galliani och hans fingerfärdighet vad gäller affärer. Det är ju inte direkt så att han är oerfaren vad gäller situationer som den här, och jag är helt övertygad om att han återigen kommer låta någon arm stackare köpa grisen i säcken. Shevchenko var guld och blev till vatten, Kaka var kung och blev till sand. Sätt er egen etikett på Silva, men påstå för guds skull inte att han är oersättlig.

- d
2012-06-14, 00:15
Medlem
Spinnacers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Vi kan nog säga Ciao Ciao till Thiago Silva, Italiensejouren ser ut att vara över för hans del.

Vad i helvete sysslar Berlusconi med? Skall han ha in cash lär försäljningar av Pato & Robinho generera en del pengar, även Boateng hade man förmodligen kunnat dra in en ganska stor summa för. Det blir istället världens bästa mittback som uttalat sig positivt om att bli klubbens nästa bandiera. Världens bästa mittback som i princip aldrig gör en dålig match, och som dessutom ger ett väldigt sympatiskt intryck och verkar ha fötterna nere på jorden.

Kanske är det dags att lämna över skutan nu Silvio.

Det vore verkligen på tiden, Milan har varit illa skött från top to bottom ganska länge nu. Att fylla laget med medelmåttor/skräp, spela tråkfotboll och åka ut i åttondelsfinaler hela tiden förstör ju varumärket. Finns inget långsiktigt tänk alls.
2012-06-14, 00:21
Medlem
gato12s avatar
Tror ni Balotelli får starta i morgon (senare idag...), han såg ju inte särskilt vass ut senast?
2012-06-14, 13:50
Medlem
wrathexs avatar
Verkar som att Asamoah & Isla är så gott som klara för Juventus, två väldigt intressanta värvningar.
2012-06-14, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wrathex
Verkar som att Asamoah & Isla är så gott som klara för Juventus, två väldigt intressanta värvningar.
Källa? Finns det någon fakta om vilka summor det handlar om osv?

Nu var det ju väntat att båda skulle lämna. Men ändå tunga tapp för Udinese.
Kan tänka mig att det känns lite surt att sälja dem till Juve också istället för Liverpool/Man U t.ex.
2012-06-15, 02:16
Medlem
wrathexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RossoBiancoVerde
Källa? Finns det någon fakta om vilka summor det handlar om osv?

Nu var det ju väntat att båda skulle lämna. Men ändå tunga tapp för Udinese.
Kan tänka mig att det känns lite surt att sälja dem till Juve också istället för Liverpool/Man U t.ex.

Tror att det handlar om delägarskap för båda för 15 Miljoner Euro.
Är ännu inte säker på om detta är sant, men att båda är så gott som klara har legat i luften sedan en vecka, mina källor? Zuliani & Di Marzio
2012-06-15, 08:27
Medlem
Dålig fart på EM-snacket här. Gli Azurri spelar ju?

Gårdagens resultat var ju inte optimala, men om Italien vinner över Irland och Spanien vinner för Kroatien så bör väl Italien gå vidare, inte sant?
2012-06-15, 09:07
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antipol
Dålig fart på EM-snacket här. Gli Azurri spelar ju?

Gårdagens resultat var ju inte optimala, men om Italien vinner över Irland och Spanien vinner för Kroatien så bör väl Italien gå vidare, inte sant?

Jo..Dock är det samma läge som EM 2004 med Sverige och Danmark. Spanien och Kroatien kan spela lika med minst 2-2, och gå vidare ihop, med Spanien som gruppvinnare.
2012-06-15, 12:31
Medlem
Blir spännande att se hur Udinese tacklar försäljningen av både Isla och Kwando. Tänker främst på CL-kvalet, ser mer än gärna 3 italienska lag i gruppspelet. Udinese tycks ju ha ett ohört tryggt grundspel och en hyfsad scouting om man säger så. Men kan de verkligen få ihop det så snabbt? Fixar sig väll förr eller senare under säsongen men det blir väll lite trögstartat?
2012-06-15, 12:51
Medlem
Fula Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Då lyfter vi på hatten (kepsen?) och välkomnar åter Sampdoria i Serie A. Tror Iachini har ett hattrick i uppflyttningar nu, rätt vasst.

Oerhört starkt med tanke på hur första halvan av säsongen såg ut. Rätt lag på rätt plats, blir en fin Serie A-uppställning i höst med Pescara som wild card.

På tal om, att Lanterna-derbyt 2011 skulle ha varit riggat är det dummaste jag hört på länge. Ingen som såg den matchen kan tro att något fuffens förelåg. Boselli avgör helt oväntat i matchens sista minut med en briljant individuell prestation, riggad match? Tjenare.

Fula Gubben var avstängd 1 vecka för "ohörsamhet", jag försöker få moderatorerna att förklara vad felet var men det är rena Kafka-situationen med meningslösa svar. Vet fortfarande inte orsaken, noll varningar och noll förklaring. Dock bara 1 vecka, så shit happens.

Italien spelar en mycket attraktiv fotboll men tycks ha med sig för mycket av den klassiska gli azzurri-sjukan att sluta spela när man är "nöjd" med resultatet. Det funkar bra i en seriematch på hemmaplan mot Bari, men fan inte i en EM-turnering mot supertaggade partisaner.

- F.G
2012-06-15, 13:16
Medlem
snillet_1s avatar
Abate borde testas på Maggios plats mot Irland, en match där man vinner oavsett tror jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in