2009-10-16, 10:09
Medlem
kaxen82s avatar
Skulle gärna vilja veta när jag skapade kontot, någon som vet om/var man kan se det?
Citera
2009-10-16, 10:11
Medlem
supermassives avatar
Ha! Jag satt precis och tänkte på samma sak för tio minuter sedan och var tvungen att se om jag fortfarande kunde logga in på mitt gamla hotmail-konto och visst kunde jag det! Efter det satt jag och tänkte på hur gammal det egentligen kunde vara. Lite småroligt faktiskt! Fast... tyvärr har jag inget svar till dig.
Citera
2009-10-16, 10:22
Bannlyst
Jodå det går att se Mitt var creatat 2000. Trodde det var äldre =(

http://ask-leo.com/can_i_tell_when_my_hotmail_account_was_created.htm l
Citera
2009-10-16, 10:40
Medlem
kaxen82s avatar
Tack, det funkade.
Citera
2010-06-29, 14:42
Medlem
Tråden om spärrad/glömt lösenordet/tips/support om Hotmail

Tjenare!
Nu har jag precis bytt lösenord (vilket jag brukar göra i slutet av varje månad) och jag har lyckats klanta till mig så minns inte vad jag böt till på hotmailen.
Har glömt bort den hemliga frågan (det var cirka 12 år sen jag gjorde kontot) och den andra emailen till kontot (som lösenordet kan skickas till) har jag valt samma som den, så har rejäla problem nu eftersom jag har allt mitt arbete på den mailen.

Är det möjligt att dra igång något program som tar fram alla lösenord jag senast skrev in? För har ju kvar datorn jag senast var inloggad på..

Har även mailat till microsoft och frågat om dom kan hjälpa mig men det utan framsteg.
Hjälp uppskattas!
Citera
2010-06-29, 14:45
Medlem
Plutuss avatar
Det finns ju en sida där de kan återställa om man har info om sitt konto.
Citera
2010-06-29, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plutus
Det finns ju en sida där de kan återställa om man har info om sitt konto.

Jo, det är klart, har provat det men utan framsteg där med.
Citera
2010-06-29, 14:49
Bannlyst
Ja, hör efter med MSN hotmail själva. Får jag gissa så kanske nån där loggar in på ditt konto och ställer några frågor som du måste kunna svara på för att få tillbaka lösenordet.
Citera
2010-06-29, 14:50
Medlem
Plutuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saiik0
Jo, det är klart, har provat det men utan framsteg där med.
Denna? https://windowslivehelp.com/PasswordReset.aspx
Senast redigerad av Plutus 2010-06-29 kl. 14:54.
Citera
2010-06-29, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plutus
Denna? https://windowslivehelp.com/PasswordReset.aspx
Exakt...
Så undrar om det finns något program eller liknande som kan ta fram alla lösenord som varit inskrivna på datorn eller liknande så hotmail lösenordet kommer fram?
Citera
2010-06-29, 16:55
Medlem
LakritstroIIets avatar
Hotmail är skit. Jag hade använt hotmail i ett decennium tills jag fick problem och insåg att man får vad man betalar för. I hotmails fall innebär det noll support och hjälpsamhet och standardsvar där de ofta inte läser frågan eller problemet man har.
Citera
2010-06-29, 19:01
Medlem
TMMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saiik0
[...] och den andra emailen till kontot (som lösenordet kan skickas till) har jag valt samma som den[...]

Du menar att om du reggat nisse@hotmail.com så har du valt nisse@hotmail.com som alternativ?

Det går väl inte ens?!

Eller har jag missförstått dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in