2010-06-29, 02:13
Medlem
Som rubriken lyder.

Hade sex med en brud och kondomen sprack. Lyckligtvis var hon inte särskilt våt (var för full för att kunna göra henne ordentligt kåt så brydde mig väl bara om kuken just då) och jag kom inte heller (var för full för det med).
Jag vet att risken att få HIV i Sverige är väldigt liten, men detta hände tyvärr utomlands, i Spanien. Ska testa mig inom några veckor (det måste gå 3 månader har de sagt till mig).

Så min fråga är som rubriken lyder: Hur stor är risken att jag skulle bli smittad under omständigheterna som jag beskrev, OM hon nu skulle ha HIV? Kan tillägga att jag slickade henne några sekunder, och hon sög av mig med (några sekunder i detta fall också, försökte koncentrera mig mest på själva sexet).

Tack för alla svar i förhand!
Citera
2010-06-29, 02:19
Medlem
Denoms avatar
Hyfsat liten så länge inte hon hade några blödningar i samband med att hon inte var våt.
Citera
2010-06-29, 02:20
Medlem
99stoffe99s avatar
"Undersökningar har visat att sannolikheten att hiv överförs vid ett vaginalt samlag är 0,05 procent (fem av tiotusen) för män och 0,1 procent (tio av tiotusen) för kvinnor.[10] Vid oralsex utfört på en hivpositiv man är risken 0,01 procent (en av tiotusen) och omätbar utfört på en hivpositiv kvinna."

Alltså slutsatsen, VÄLDIGT LITEN.
Citera
2010-06-29, 03:01
Medlem
mydoglitterss avatar
Jag höll på att noja sönder mig själv helt utan anledning för några år sedan. Var helt övertygad om att jag hade fått hiv för att jag tagit en tjej i daimkrysset haha. Gick och tog ett blodprov. Där sa farbror doktor ordagrant, precis som min far sa också som är läkare, "har du inte haft sex med en prostituerad, en thaihora, en afrikan eller med en bög så är risken extreeeeeeeeeemt liten att du skulle blivit smittad. Dessutom så får de flesta bara någon dag efter smittotillfället mycket hög feber, allvarlig halsfluss och oftast nässelutslag. Gå inte och noja nu bara om du känt dig lite förkyld
Skönt är också att när du väl är på kliniken för blodtest så kan dom gör ett litet snabbtest som ger ett slags hum om man skulle blivit smittad. Detta för att dom vill minimera det psykiska lidande många tvingas gå igenom under väntan på provresultatet.

Du kan var lugn, för du låter precis lika nojjig som mig och jag hade inte blivit smittad
Citera
2010-06-29, 10:26
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragon90
Som rubriken lyder.

Hade sex med en brud och kondomen sprack. Lyckligtvis var hon inte särskilt våt (var för full för att kunna göra henne ordentligt kåt så brydde mig väl bara om kuken just då) och jag kom inte heller (var för full för det med).
Jag vet att risken att få HIV i Sverige är väldigt liten, men detta hände tyvärr utomlands, i Spanien. Ska testa mig inom några veckor (det måste gå 3 månader har de sagt till mig).

Så min fråga är som rubriken lyder: Hur stor är risken att jag skulle bli smittad under omständigheterna som jag beskrev, OM hon nu skulle ha HIV? Kan tillägga att jag slickade henne några sekunder, och hon sög av mig med (några sekunder i detta fall också, försökte koncentrera mig mest på själva sexet).

Tack för alla svar i förhand!

Lyckligtvis säger du? Chansen för att få HIV är snarare större om hon inte är så våt, då det ökar risken på bristningar/sår i slemhinnorna,. Öppna sår, även om de är små, ökar risken typ 100 ggr. Den är fortfarande inte stor, förstås.
Citera
2010-06-29, 13:52
Medlem
Bizzo85s avatar
Risken att få HIV om du får HIV blod i ett öppet sår är 0.3%!! Om du istället får hepatit blod i såret så är det 30% chans att du smittas. Så du kan nog vara lugn! Det är svårt att få hiv om du inte är sprutnarkoman och delar sprutor med någon annan som är smittad. Men visst kan man ha otur!
Citera
2010-06-29, 22:56
Medlem
drbondos avatar
Som tidigare sagts. Risken är mycket liten. Lugn.
Citera
2010-06-29, 23:08
Medlem
Asså, hon var ju inte så torr att hon fick sår, verkligen inte, det gled på rätt bra, men det rann ju inte fittsaft åt höger och vänster

Tack för alla svar i alla fall Nu kan jag sova bättre! ^^
Citera
2010-06-29, 23:16
Medlem
JabbatheHut360s avatar
Är oskyddat sex så farligt, egentligen? Kan man aldrig banga på en tjej utan 100% gummi beskyddning, utan att bli smiddad av div. könssjukdom? Blir dock problem den gången ungen ska fram i sådana fall.
Citera
2010-06-29, 23:19
Bannlyst
Märkligt att så många niggers i Afrika smittas av HIV varje år med tanke på risken
Citera
2010-06-29, 23:44
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JabbatheHut360
Är oskyddat sex så farligt, egentligen? Kan man aldrig banga på en tjej utan 100% gummi beskyddning, utan att bli smiddad av div. könssjukdom? Blir dock problem den gången ungen ska fram i sådana fall.

risken att smittas av annat än aids är betydligt högre, och du bör veta att 3 ac 10 oskyddade samlag är med någon som har nått otrevligt att dela med sig av...
Citera
2010-06-30, 00:13
Bannlyst
V-Europa är inte hårt drabbat av HIV/Aids. Är det ingen hora, sprutnarkoman, afrika/sydostasien eller bög är risken liten.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in