2010-06-28, 22:35
Medlem
Antonees avatar
Skriver för en kompis räkning som efter ha varit bortrest ett par månader och således inte varit inne på flashback nu har glömt sitt lösenord OCH vad han använder för mailadress till sitt konto. Genomsökningar av hans vanliga mailadresser visar inga tecken på att det är dem han har använt vid registreringen.

Hur ska han göra för att kunna återfå sitt lösenord? Om någon admin har svar så kan ni gärna skicka ett pm till mig.
Citera
2010-06-28, 22:38
Medlem
Utan mailadressen får han inget lösenord.
Citera
2010-06-28, 22:53
Medlem
-Paria-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonee
Om någon admin har svar så kan ni gärna skicka ett pm till mig.

Har din väns situtation gjort att du inte kan skicka PM?
Varför frågar du inte admin direkt istället...?

Ska jag skära borta kanterna på brödet åt dig också lilla killen?
Citera
2010-06-28, 22:56
Medlem
FrasseFloyds avatar
Utan lösenord eller registreringsmail får din kompis nog ta och glömma bort det där kontot. Vi kan, givetvis, inte återställa konton om inte ägandeskapet kan bevisas.
Citera
2010-06-29, 07:35
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonee
Skriver för en kompis räkning som efter ha varit bortrest ett par månader och således inte varit inne på flashback nu har glömt sitt lösenord OCH vad han använder för mailadress till sitt konto. Genomsökningar av hans vanliga mailadresser visar inga tecken på att det är dem han har använt vid registreringen.

Hur ska han göra för att kunna återfå sitt lösenord? Om någon admin har svar så kan ni gärna skicka ett pm till mig.

Om man nu försöker återställa lösenordet, så är det viktigt att man kollar igenom alla spam/skräppostmappar på de mailkonton som man kan tänkas ha använt.

I övrigt är utsikterna obefintliga.
Citera
2011-09-15, 18:34
Medlem
Jo... glöm inte komma ihåg era lösenord.
Jag trodde jag hade det sparat i nyckelringen på min Mac, eftersom det är autologin till FB både från Safari och Chrome.

Ack vad jag bedrog mej. Gjorde nya lösenord till både hush.com och FB när jag startade kontot.
Nu sitter jag där med en j-igt lång näsa, eftersom jag i godan tro trodde jag kunde komma åt lösenordet via sparade lösenord i datorn/webbläsarna.
Nån MacH4xx0r som vet var i browsern det kan finnas sparat?
Hush-mailen kommer jag inte heller år, eftersom jag gjorde ett "super-duper-lösen", som var svårt, men lätt komma ihåg. Jo, tjena!

Jag har dock skapat ett nytt konto - men vill helst slippa använda det istället.
Några tips, förutom vetskapen jag skitit i det blå skåpet?
Citera
2011-09-15, 20:19
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto1970
Jo... glöm inte komma ihåg era lösenord.
Jag trodde jag hade det sparat i nyckelringen på min Mac, eftersom det är autologin till FB både från Safari och Chrome.

Ack vad jag bedrog mej. Gjorde nya lösenord till både hush.com och FB när jag startade kontot.
Nu sitter jag där med en j-igt lång näsa, eftersom jag i godan tro trodde jag kunde komma åt lösenordet via sparade lösenord i datorn/webbläsarna.
Nån MacH4xx0r som vet var i browsern det kan finnas sparat?
Hush-mailen kommer jag inte heller år, eftersom jag gjorde ett "super-duper-lösen", som var svårt, men lätt komma ihåg. Jo, tjena!

Jag har dock skapat ett nytt konto - men vill helst slippa använda det istället.
Några tips, förutom vetskapen jag skitit i det blå skåpet?

Ta fråga Mac-folket på Flashbacks datorforum i stället. Det är nog lite större chans för hjälp där än här.
Citera
2011-09-15, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Empress
Ta fråga Mac-folket på Flashbacks datorforum i stället. Det är nog lite större chans för hjälp där än här.

Tack, snälla.
Ska överväga det (riskerar kanske en mod-flytt hit dock )
Citera
2011-09-15, 20:56
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto1970
Tack, snälla.
Ska överväga det (riskerar kanske en mod-flytt hit dock )

Kanske..
Men tar man bara de delarna som berör "vad fan gömmer Chrome och Safari" sina lösenord så ökar du chansen att få stanna kvar med tråden på Mac-forumet..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in