2012-03-04, 10:57
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallMeDaddy
Har träffat på Sean ett par gånger på jobbet. Första gången var nog i augusti 2011 då han nyligen kom från Afrika (kommer inte ihåg landet) där han hade varit och spelat in några scener eller videon. Vi stod och snackade lite, han talar utmärkt svenska utan brytning, och han visade bilder på sin iphone där ett lejon stod och nästan bet honom i röven. Självklart var Sean klädd i leopard mönstrad stringtrosa.

Det han tyckte var lustigt var att han påpekade om att det bara var negrer i Afrika... Han visade ytterligare bilder och sa "titta där är en neger, och där med" osv.

Jag kunde inte tro på det han sa och svarade "vad fan tror du, du är i Afrika mannen."
Han bor i Kista sa han, hur pass det stämmer vet jag inte. Tydligen med sin kusin eller sin bror om jag kommer ihåg rätt.

Nu när hans film går på bio förstår jag ju varför han var i Afrika för att spela in sina scener.

Jag jobbar på Arlanda och stöter på massa kända ansikten, brukar ta mig tiden ibland och snacka lite med de flesta.

Så brytningen är pålagt?
Citera
2012-03-04, 12:49
Medlem
Gregass avatar
Träffade en tjej för ett par år sedan som var riktigt jävla nasty vars vänner hävdade att hon legat med Sean Banan. Hon undvek dock att prata om det själv, och ärligt talat vet jag inte vem av dem som hade sämst smak. Han som valde henne eller hon som valde honom.
Citera
2012-03-04, 13:33
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Pratar han som han gör på riktigt eller låtsas han prata som en dålig lightversion av Lilla Al-Fadji?

Men, jösses, Sean Banan är en en karaktär, klart han inte är likadan i verkligheten! Hur kan man ens diskutera detta?
Hade Lasse Brandeby den rutiga kavajen på till vardags?
Var Dr Bombay verkligen indier?
Var Dr Alban nigerian på fritiden?
Citera
2012-03-04, 14:38
Medlem
Slaughtereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashebock
Många blattar/svennar hade velat vara i hans kläder (kalsonger)...

Ge några konkreta exempel som vill det eftersom jag inte har några efterblivna vänner i min vänskapskrets.

Sorry: det kanske stämmer. Såg att du skrev svennar och inte svenskar
Senast redigerad av Slaughtered 2012-03-04 kl. 14:41.
Citera
2012-03-04, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Så brytningen är pålagt?

Brytningen är fejk, endast för att svenne bananer som er ska tro att alla invandrare är detsamma och har inget bättre för sig än att röka maja eller tugga cat dagen lång.
Citera
2012-03-04, 17:32
Medlem
Efefiles avatar
pratar lilla al fadji ren svenska med?
Citera
2012-03-04, 19:05
Medlem
Tre är svarets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Efefile
pratar lilla al fadji ren svenska med?

Jag antar att du driver men Al Fadji är ju egentligen Fille från Ison & Fille.
Citera
2012-03-04, 20:35
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tre är svaret
Jag antar att du driver men Al Fadji är ju egentligen Fille från Ison & Fille.

Ison & Fille ? Vad är det?
Citera
2012-03-04, 20:36
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallMeDaddy
Brytningen är fejk, endast för att svenne bananer som er ska tro att alla invandrare är detsamma och har inget bättre för sig än att röka maja eller tugga cat dagen lång.
Men det ju just det dom gör? Samt rånar och våldtar.
Citera
2012-03-04, 20:53
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leprasjukling
Men, jösses, Sean Banan är en en karaktär, klart han inte är likadan i verkligheten! Hur kan man ens diskutera detta?
Hade Lasse Brandeby den rutiga kavajen på till vardags?
Var Dr Bombay verkligen indier?
Var Dr Alban nigerian på fritiden?
Jag tror faktiskt han är det, dessutom dygnet runt.
Citera
2012-03-05, 00:25
Medlem
hayduts avatar
Kommer ihåg när han var på besök på nattklubben Entourage i Stockholm förra vintern. Inne på toan var det kö till pissoaren men han väntar inte utan drar fram snorren och typ pissar en snubbe på ryggen och beter sig allmänt dräggigt... Sen verkade han vara rätt dryg överlag
Citera
2012-03-05, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjesthlm
Om ni hade tagit er tid och läsa min tidigare post hade ni vetat mer.

Nej han när varken hög eller full.... Sean är en person som hela tiden spexar och bubblar
av olika karaktärer och han kan spela lallig o full ganska enkelt. Kom ihåg att tv-världen inte är rock-n-roll som många tror, även där finns det alkoholpolicy, fack, handlingsplaner kring alkohol osv

Välkommen till verkligheten!

Är ganska säker på att han var bäng under floorfillerintervjun och nu lever han på sina repliker och att leka bäng, vilket 12åringarna gillar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in