2010-06-28, 18:09
Medlem
well, nu har jag blivit man och gjort min sexköps-debut. Vi möttes utanför mitt hotell, hälsade mm. Gick in till mitt rum. jag frågade om hon hade skydd, hade hon inte. Så vi gick tillsammans till första bästa butik och köpte. Tillbaks till hotellet. Hon lånade duchen. hon kom tillbaks, vi tog av oss kläderna och lade oss i sängen. hon tog av mig kalsongerna och började suga (utan). sög i ett par minuter tills jag var tillräckligt hård. satte på kondomen som av någon anledning var för liten... täckte knappt till mitten av kuken. sen började hon rida mig, hon red i kanske 10 minuter innan vi bytte till missionären, körde på i 5-10 minuter till innan jag kom. Vi tog en ny kondom, hade svårigheter med att få på den, hon frågade om jag ville köra utan. Jag tänkte mig inte för och sa ok (dumt jag vet). men men, vi körde utan... hon red lite, sen tog jag henne bakifrån. det var fint . efter kanske 10-15 minuter bakifrån drog jag ut den och kom på hennes rumpa. Vi låg i sängen och snackade i kanske 30 min innan vi körde en snabbis till avslutning. Hon lånade duchen igen och jag följde med henne ut. All in all, bra konversation, ok sex, het tjej.

Tjejen heter Julia...
Senast redigerad av Viscaelbarca 2010-06-28 kl. 18:15. Anledning: Glömt ett namn
Citera
2010-06-28, 18:12
Medlem
johanness avatar
och vem är föremål för denna "recension"?
Citera
2010-06-28, 18:14
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
och vem är föremål för denna "recension"?
... det är en önskedröm?
Citera
2010-06-28, 18:14
Medlem
Jaha, får man skriva det?
Citera
2010-06-28, 18:45
Medlem
BlueStars avatar
Grattis till att ha blivit av med sexköpsoskulden, Viscaelbarca! Gav upplevelsen mersmak, eller känner du dig tveksam till att köpa sex igen i framtiden?
Citera
2010-06-28, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viscaelbarca
well, nu har jag blivit man och gjort min sexköps-debut. Vi möttes utanför mitt hotell, hälsade mm. Gick in till mitt rum. jag frågade om hon hade skydd, hade hon inte. Så vi gick tillsammans till första bästa butik och köpte. Tillbaks till hotellet. Hon lånade duchen. hon kom tillbaks, vi tog av oss kläderna och lade oss i sängen. hon tog av mig kalsongerna och började suga (utan). sög i ett par minuter tills jag var tillräckligt hård. satte på kondomen som av någon anledning var för liten... täckte knappt till mitten av kuken. sen började hon rida mig, hon red i kanske 10 minuter innan vi bytte till missionären, körde på i 5-10 minuter till innan jag kom. Vi tog en ny kondom, hade svårigheter med att få på den, hon frågade om jag ville köra utan. Jag tänkte mig inte för och sa ok (dumt jag vet). men men, vi körde utan... hon red lite, sen tog jag henne bakifrån. det var fint . efter kanske 10-15 minuter bakifrån drog jag ut den och kom på hennes rumpa. Vi låg i sängen och snackade i kanske 30 min innan vi körde en snabbis till avslutning. Hon lånade duchen igen och jag följde med henne ut. All in all, bra konversation, ok sex, het tjej.

Tjejen heter Julia...

I vilken stad och vad kostade "kalaset"
Citera
2010-06-28, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orderthai
I vilken stad och vad kostade "kalaset"
Stockholm, hon var dock från en stad i närheten. Kostade 2000 kr för en timme, men hon stannade i typ 1.5 timme...
Citera
2010-06-28, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Grattis till att ha blivit av med sexköpsoskulden, Viscaelbarca! Gav upplevelsen mersmak, eller känner du dig tveksam till att köpa sex igen i framtiden?
Kan nog tänka mig att köpa igen, kanske från samma person. Var sjukt nervös i början men det släppte efter första knullet, till andra så var jag som vanligt.
Citera
2010-06-29, 17:27
Medlem
nuendasts avatar
men hur korkad är man om man knullar med en hora utan kådis på? Du lär inte vara den första och inte heller de sista som gjorde det i så fall. Knulla nu för faan ingen annan tjej innan du har testat dig. För ingen vanlig oskyldig tjej förtjänar att få en massa könssjukdommar bara för att du, mot bättre vetande, knullar en hora utan gummi.
Citera
2010-06-29, 18:08
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Hon lånade duchen. hon kom tillbaks, vi tog av oss kläderna och lade oss i sängen.

Gick hon och duschade för att sedan klä på sig kläderna igen för att sedan klä av sig igen för att ha sex? Känns inte det lite väl omständigt?
Citera
2010-06-29, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
men hur korkad är man om man knullar med en hora utan kådis på? Du lär inte vara den första och inte heller de sista som gjorde det i så fall. Knulla nu för faan ingen annan tjej innan du har testat dig. För ingen vanlig oskyldig tjej förtjänar att få en massa könssjukdommar bara för att du, mot bättre vetande, knullar en hora utan gummi.

Mm, jag vet att det var jävligt korkat. Men det var "in the heat of the moment" och jag tänkte inte klart

Jag ska testa mig nästa vecka, hoppas inte hon hade något...
Citera
2010-06-29, 19:34
Medlem
molotowtoys avatar
Citat:
Mm, jag vet att det var jävligt korkat. Men det var "in the heat of the moment" och jag tänkte inte klart

Jag ska testa mig nästa vecka, hoppas inte hon hade något...
Äsch, se det från den ljusa sidan. Att få prova på lite nya saker är alltid roligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in