well, nu har jag blivit man och gjort min sexköps-debut. Vi möttes utanför mitt hotell, hälsade mm. Gick in till mitt rum. jag frågade om hon hade skydd, hade hon inte. Så vi gick tillsammans till första bästa butik och köpte. Tillbaks till hotellet. Hon lånade duchen. hon kom tillbaks, vi tog av oss kläderna och lade oss i sängen. hon tog av mig kalsongerna och började suga (utan). sög i ett par minuter tills jag var tillräckligt hård. satte på kondomen som av någon anledning var för liten... täckte knappt till mitten av kuken. sen började hon rida mig, hon red i kanske 10 minuter innan vi bytte till missionären, körde på i 5-10 minuter till innan jag kom. Vi tog en ny kondom, hade svårigheter med att få på den, hon frågade om jag ville köra utan. Jag tänkte mig inte för och sa ok (dumt jag vet). men men, vi körde utan... hon red lite, sen tog jag henne bakifrån. det var fint

. efter kanske 10-15 minuter bakifrån drog jag ut den och kom på hennes rumpa. Vi låg i sängen och snackade i kanske 30 min innan vi körde en snabbis till avslutning. Hon lånade duchen igen och jag följde med henne ut. All in all, bra konversation, ok sex, het tjej.
Tjejen heter Julia...