• 5
  • 6
2010-08-08, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceFruit
Man brukar häll på det som man ska använda när man röker sen låter det torka. Jag skulle inte hela det i acetonet

men detta gör man alltså EFTER man bundit JWHet till knastret? någon aning om hur många droppar som krävs i runda slängar till 50g knaster?
Citera
2010-08-08, 20:39
Medlem
IceFruits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptHowdy
men detta gör man alltså EFTER man bundit JWHet till knastret? någon aning om hur många droppar som krävs i runda slängar till 50g knaster?

Ja efter acetonet har dunstat tillsätter du det . Men hur många droppar vet jag inte. Har ca 4 till 0,5g ungefär
Citera
2010-08-08, 23:11
Medlem
http://www.herbalsmokecafe.com/loose-smoking-herbs.php

Där kan du köpa lösa örter, även färdigblandade varianter
att använda till ditt eget spice.

MVH
Fröken Frid :>
Citera
2010-09-29, 00:51
Medlem
elementalitys avatar
jättebra guide, vilken nätshop köpte du jwhet ifrån?
Citera
2010-10-06, 12:23
Medlem
Jag kommer få 1g 019 inom kort, hur mycket knaster tycker ni jag bör använda. Vill få ut så mycket som möjligt men fortfarande behålla en stark mix.

Och hur mycket aceton bör jag använda, är det i förhållande till knastret eller till jwh't?
Citera
2010-10-22, 00:20
Medlem
JDizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ssmustus
Jag kommer få 1g 019 inom kort, hur mycket knaster tycker ni jag bör använda. Vill få ut så mycket som möjligt men fortfarande behålla en stark mix.

Och hur mycket aceton bör jag använda, är det i förhållande till knastret eller till jwh't?

Du skulle ju kunna läsa lite i tråden eftersom den bara är 6 sidor... meeeeeeen det händer att jag e lika lat som dig ibland så här kommer ett svar.

På 1g så borde du iallafall lägga 40g tobak/knaster och sen 2-3dl aceton. Detta funkade för mig och har funkat för alla andra så de vore ganska fuckt om det inte funkade för dig
Citera
2010-10-22, 00:20
Medlem
JDizzles avatar
Shooo allihopa... tänkte bara fråga ; äre någon som VET om det är någon fara att röka ''hemmagjort'' om acetonet inte riktigt dunstat till 100 procent? Vill inte ha något dumt kaxigt jävla svar tillbaka som ; vad tror du? tänk själv. OSV!!!!!!
Citera
2011-10-04, 13:25
Medlem
Ranknfiles avatar
Har införskaffat am-2233. Tänkte kolla om doseringen är ungefär densamma som i trådstart eller om den är potentare?
Citera
2011-10-10, 12:54
Medlem
Brukar göra på en liten tallrik istället, då behöver man mycket mindre aceton och det dunstar mycket fortare.
Citera
2011-11-01, 11:48
Medlem
Hallå , på min førra laddning anvænde jag mig av 2dl aceton till 50gram tobak och 3gram me jwh`n, vet dock inte om det var nog me aceton før 3gram jwh.. men vart helt okej eller ja riktigt bra , men nu ska jag øka doseringen till 4gram jwh-018 på 50gram tobak.. men ska jag øka aceton mængden också? och hur mycket då
Citera
2011-11-01, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JDizzle
Shooo allihopa... tänkte bara fråga ; äre någon som VET om det är någon fara att röka ''hemmagjort'' om acetonet inte riktigt dunstat till 100 procent? Vill inte ha något dumt kaxigt jävla svar tillbaka som ; vad tror du? tänk själv. OSV!!!!!!

nejdå inge farligareom man sæger så... men brinner bettre o smakar bettre om den før dunsta =) kan dock se ut som du fyrar på ett tomtebloss om det ær riktigt bløt allså blixtrar till lite
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in