Citat:
Ursprungligen postat av en salt kille
Dags att flytta tråden till konspirationsforumet??? Knappast fråga om nån saklig diskussion angående ett ev. oljeläckage i gulfen. Bara massa konspirationsdravel där alla håller med varandra och runkar i takt. peace out.
Varför? (Tror du själv att det är en konspiration eftersom du skriver ev.oljeläckage?)
Vad jag vill minnas, så har det inte förekommit så mycket dravel så den borde flyttas, inte runkade heller misstänker jag.
Om du syftar på mina inlägg så har jag kanske skrivit en del som kan tolkas som konspiratorsikt. Är det något speciellt du tänker på ang just mina inlägg så svarar jag gärna så gott jag kan.
Men vi diskuterar ju faktiskt en olycka som inträffat. Inte direkt så att någon påstått att Illuminati sympatiserande rymdödlor öppnat kranen till helvetet. Okej några rader om FEMA och dess kistor då men det kan du säkert ha överseende med.
Tråden verkar ju faktiskt vara ganska död numera, trots att det fortfarande läcker. Ingen vill diskutera längre

. Men alla kanske har fullt upp med SD och valvakan?
Jag avlslutar med ett gäng frågor:
Skämtåsido, det läcker fortfarande, vad har BP för framtida strategi?
Någon som vet vem/vilka som undersöker den uppfiskade BOPen? Och isåfall finns det några rapporter om denna att finna?
Hur går det med borrningen av de andra hålen?
Har orkaner mm orsakat någon större skada?
Har någon aktuell information/bilder på olyckan?
Har inte följt detta så noga, jag har mer satt mig in i de tekniska metoder och teorier ang oljeborrning.
Upplys oss nu. Tråden får inte dö