2010-06-27, 12:55
Medlem
Hallå där. Nu är det så att min pung känns helt jävla stentorr och ser allmänt "konstig ut" tänk er en rygg som flagnar som bara helvete, ursäkta språket men jag är riktigt upprörd.

Vad kan detta vara? Jag var idiot nog att använda balsam?! Som glidmedel pga att jag var riktigt redlös under midsommar.. Kan det vara därför jag flagnar som bara fan? Det gör inget ont, det ser inte ut som något sår eller liknande.. Men balsamet jag smetat in pitten med låg kvar över hela natten då jag var för full för att ta mig till duschen.

Vad skall jag göra? Skit orolig att jag ska tappa hela paketet eller nåt?

Mvh En dum jävel
Citera
2010-06-27, 12:59
Bannlyst
Du kommer inte att tappa hela paketet. Lugn.

är det på hela pungen det flagnar eller bara ena sidan????????

Hur ofta har din pung varit i kontakt med vatten?? vanor??

Resultaten kan bli att ena pungensidan kommer att vara mjukt och den andre lite tjockare men det kommer att gå över efter två år.
Citera
2010-06-27, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashebock
Du kommer inte att tappa hela paketet. Lugn.

är det på hela pungen det flagnar eller bara ena sidan????????

Hur ofta har din pung varit i kontakt med vatten?? vanor??

Resultaten kan bli att ena pungensidan kommer att vara mjukt och den andre lite tjockare men det kommer att gå över efter två år.

Typ hela, inte på "undersidan" dock

Um, jag duschar väll sådär varannan dag ungefär.

Kan även notera att det även är penis som är snustorr, dock flagnar han inte!
Citera
2010-06-27, 13:11
Bannlyst
Helosan
Citera
2010-06-27, 13:34
Medlem
Synd att allt är stängt idag, annars hade jag tagit en tripp till stan och köpt mig lite helosan som ovan föreslog.

Btw jag ringde just sjukvårdsupplysningen.. Efter jag berättat min fina historia så drog hon en lång suck och bara la på? Tror hon jag skämta eller? -.-
Citera
2010-06-27, 13:36
Medlem
Gemenis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinouzZ
Hallå där. Nu är det så att min pung känns helt jävla stentorr och ser allmänt "konstig ut" tänk er en rygg som flagnar som bara helvete, ursäkta språket men jag är riktigt upprörd.

Vad kan detta vara? Jag var idiot nog att använda balsam?! Som glidmedel pga att jag var riktigt redlös under midsommar.. Kan det vara därför jag flagnar som bara fan? Det gör inget ont, det ser inte ut som något sår eller liknande.. Men balsamet jag smetat in pitten med låg kvar över hela natten då jag var för full för att ta mig till duschen.

Vad skall jag göra? Skit orolig att jag ska tappa hela paketet eller nåt?

Mvh En dum jävel

Wtf, skönt det lät för bruden!

Ont: Testa smörja in med någon fet salva alt. babyolja.
Citera
2010-06-27, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gemeni
Wtf, skönt det lät för bruden!

Ont: Testa smörja in med någon fet salva alt. babyolja.

Haha, efter en ca 50cl hb och ett stort antal öl och en halvslak pitt så är prestationen på topp

Skall se om jag hittar någon salva tills jag kan ta mig till apoteket, kan något after sun eller dylikt funka? Vet inte om det är tänkt att man skall ha det där nere direkt..
Citera
2010-06-27, 13:45
Medlem
Gemenis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinouzZ
Haha, efter en ca 50cl hb och ett stort antal öl och en halvslak pitt så är prestationen på topp

Skall se om jag hittar någon salva tills jag kan ta mig till apoteket, kan något after sun eller dylikt funka? Vet inte om det är tänkt att man skall ha det där nere direkt..

Gå ner på affären och köp babyolja elr ta lite vanlig matolja så länge. Då dessa alternativen är helt naturliga och ofarliga. Har använt vanlig matolja som glidmedel med ett ex.
Citera
2010-06-27, 13:59
Medlem
Kan vara någon form av svampinfektion också. Sådana kan lätt förväxlas med torr hud.
Om inte mjukgörande/olja/vaselin verkar hjälpa så låt en doktor titta på det.
Citera
2015-04-26, 00:18
Medlem
k4d9s avatar
BUMP

Har också liknande Problem, dock bara på ena sidan. Första dagen kliar det som fan och är rött ,sen nästa är man helt torr och flagnar.

Det är inte väldigt jobbigt eller obehagligt men ändå störnade. Kan det vara nån Könssjukdom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in