Citat:
Ursprungligen postat av piruett
Jag måste säga att jag är grymt utseendefixerad. Jag vill inte ha en rund huvud och vidrig dubbelhaka, vilket visar väldigt bra i fotot på mig själv... Man ser tydligt på att jag har dubbelhakan (alltså gör det så att jag har rund huvud) och babyface. Nu har jag dåligt självförtroende just pga detta, så nu ska jag ställa en fråga: ska man lita på spegeln eller filmen som visar lika i verkligheten? Jag ser betydligt bättre ut i spegeln, däremot är jag så jävla missnöjd och beter mig så konstig i filmen.
Vadå lita på? Är du efterbliven eller? Du måste väl fan veta hur du ser ut, du är ju samma person i filmen som i spegeln. Om du inte är nöjd med det så gör någonting åt det istället för att whina åt det.
Sjukligt OT att posta det här. Läs mina stickies på träningsforumet och Axons "allt du behöver veta om näringslära" sedan är det bara att börja träna och äta mindre. Så blir du av med dubbelhakan.
Känns som om det ligger någon inre resistans i dig att verkligen inse att du är tjock. Inse istället att du är sämst och bli bäst istället, så kan du senare inse att du är bäst.