Citat:
Ursprungligen postat av RetaliationMan
Har varit ganska avtrubbad känslomässigt senaste tio åren, kan knappt bli kär längre.
Så var det midsommar igår, och vad händer. Jo en helt underbart go tjej råkar finnas på
festen. TYVÄRR säger jag idag, så lyckades jag även till viss del komma innanför kläderna
på henne, dessutom hånglade vi längre än jag sammanlagt gjort senaste fem åren...
Och nu kan jag OMÖJLIGT få henne ur tankarna, vaffan ska jag göra? Senare på kvällen
verkade hon inte särskilt intresserad av att ses mer överhuvudtaget, jag fick fråga om hennes
nummer när vi skiljdes åt, annars hade jag inte ens haft det.. Vilket jag visserligen önskar nu att jag inte hade, för jag är fruktansvärt nära att skicka iväg nåt pinsamt misslyckat sms, bara för ATT!
Det är riktigt illa alltså, jag har till och med skrivit en dikt om henne här i min ensamhet, det säger inte
lite, jag skriver liksom inte dikter i normala fall...
Hur kommer man över en underbar kväll med en underbar tjej som sedan visade noll intresse...?
Ett litet tips bara! Skicka för guds skulle inte iväg dikten till henne, utan spar lite på den =) annars kanske hon blir rädd!
Vänta ett par dagar och skicka ett sms och erbjud en fika, vad har du att förlora? tackar hon nej så är det ju bara att försöka glömma henne! men vänta någon dag så det inte blir för på!