2010-06-27, 00:34
Medlem
RetaliationMans avatar
Har varit ganska avtrubbad känslomässigt senaste tio åren, kan knappt bli kär längre.
Så var det midsommar igår, och vad händer. Jo en helt underbart go tjej råkar finnas på
festen. TYVÄRR säger jag idag, så lyckades jag även till viss del komma innanför kläderna
på henne, dessutom hånglade vi längre än jag sammanlagt gjort senaste fem åren...

Och nu kan jag OMÖJLIGT få henne ur tankarna, vaffan ska jag göra? Senare på kvällen
verkade hon inte särskilt intresserad av att ses mer överhuvudtaget, jag fick fråga om hennes
nummer när vi skiljdes åt, annars hade jag inte ens haft det.. Vilket jag visserligen önskar nu att jag inte hade, för jag är fruktansvärt nära att skicka iväg nåt pinsamt misslyckat sms, bara för ATT!

Det är riktigt illa alltså, jag har till och med skrivit en dikt om henne här i min ensamhet, det säger inte lite, jag skriver liksom inte dikter i normala fall...

Hur kommer man över en underbar kväll med en underbar tjej som sedan visade noll intresse...?
Senast redigerad av RetaliationMan 2010-06-27 kl. 00:37.
Citera
2010-06-27, 00:38
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetaliationMan
Har varit ganska avtrubbad känslomässigt senaste tio åren, kan knappt bli kär längre.
Så var det midsommar igår, och vad händer. Jo en helt underbart go tjej råkar finnas på
festen. TYVÄRR säger jag idag, så lyckades jag även till viss del komma innanför kläderna
på henne, dessutom hånglade vi längre än jag sammanlagt gjort senaste fem åren...

Och nu kan jag OMÖJLIGT få henne ur tankarna, vaffan ska jag göra? Senare på kvällen
verkade hon inte särskilt intresserad av att ses mer överhuvudtaget, jag fick fråga om hennes
nummer när vi skiljdes åt, annars hade jag inte ens haft det.. Vilket jag visserligen önskar nu att jag inte hade, för jag är fruktansvärt nära att skicka iväg nåt pinsamt misslyckat sms, bara för ATT!

Det är riktigt illa alltså, jag har till och med skrivit en dikt om henne här i min ensamhet, det säger inte
lite, jag skriver liksom inte dikter i normala fall...

Hur kommer man över en underbar kväll med en underbar tjej som sedan visade noll intresse...?

Ett litet tips bara! Skicka för guds skulle inte iväg dikten till henne, utan spar lite på den =) annars kanske hon blir rädd!
Vänta ett par dagar och skicka ett sms och erbjud en fika, vad har du att förlora? tackar hon nej så är det ju bara att försöka glömma henne! men vänta någon dag så det inte blir för på!
Citera
2010-06-27, 00:38
Medlem
cerns avatar
Svårt läge.. Skriv inget pinsamt bara för då kommer hon garanterat fly(ignorera).
Citera
2010-06-27, 00:39
Medlem
Tomatpures avatar
Drick en massa sprit, glöm bort henne. Gå hem, sätt dig framför datorn, runka och sen sova...
Citera
2010-06-27, 00:40
Medlem
RetaliationMans avatar
Antar att ja ska ta bort meddelandet ja skrev på hennes blogg då, som ja letade reda på..

EDIT: det går visst inte ta bort..
Senast redigerad av RetaliationMan 2010-06-27 kl. 00:44.
Citera
2010-06-27, 00:41
Medlem
Mannen gillar du henne så gör de du känner för. Men ja håller med dom andra. skicka inte iväg nåt sms än, vänta lite så hon inte tror du e desperat eller nåt
Citera
2010-06-27, 00:41
Medlem
RetaliationMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Drick en massa sprit, glöm bort henne. Gå hem, sätt dig framför datorn, runka och sen sova...

Har provat det näst sista multipla gånger, hjälper inte ett skit. Det som brukar va en toksafe utväg..
Citera
2010-06-27, 00:42
Medlem
RetaliationMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliano174
Mannen gillar du henne så gör de du känner för. Men ja håller med dom andra. skicka inte iväg nåt sms än, vänta lite så hon inte tror du e desperat eller nåt

Alltså ja skickade ett sms igår kväll när ja kommit hem, så jag har nog redan failat då..
Citera
2010-06-27, 00:43
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetaliationMan
Antar att ja ska ta bort meddelandet ja skrev på hennes blogg då, som ja letade reda på..

Ja det ska du ABSOLUT göra för det är väldigt på! Jag tycker du ska erbjuda en kravlös träff, som ex en fika. Är hon tveksam och tänker att det kunde vara kul att träffa dig igen, men ändå osäker, så kommer hon fly om du skickar meddelande och frågar om ni ska flytta ihop
Citera
2010-06-27, 00:43
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliano174

Jag tycker tvärt om!
Håller med om att man inte ska börja skicka iväg poesi och sånt efter första dagen, men att skicka ett sms där det står "gårdagen var trevlig, ska vi ta en kaffe nån dag framöver?" tror jag inte skadar!
Citera
2010-06-27, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blotarn
Jag tycker tvärt om!
Håller med om att man inte ska börja skicka iväg poesi och sånt efter första dagen, men att skicka ett sms där det står "gårdagen var trevlig, ska vi ta en kaffe nån dag framöver?" tror jag inte skadar!

jo, de skulle låta bra sådär, Men ändå, ja tycker du ska vänta någon dag innan, men du förklarar redan att du skrivit i hennes blogg och skickat iväg ett sms. så kompis de ser nog inte bra ut
Citera
2010-06-27, 00:47
Medlem
får man fråga vad du skrev?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem